Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komme ridende på en trent lemur som nynner på nasjonalsangen samtidig som den trommer rytmen på magen din?

 

Jeg har sjokoladekjeks! Jeg har føkkings SJOKOLADEKJEKS! Litt tynt lag. Litt dodgy ,fant på europris til 14 99. Har en kald burgis i kjylen også. HERHLICH!

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Jonaas:

 

Uansett hvordan du kommer, kom sånn passe sent.

 

1. Kom naken

2. Dra med deg en gjeng barnehageunger og lat som dere skal i barneselskap. (Minst 15 stk).

3. Kom i kjole.

4. Ta med deg bestemor på ballet.

5. Kle deg ut som hitler

6. Ta deg en hard treningsøkt før du kommer, og kom syklende, svett som en gris.

 

Skal se om jeg kommer på mer senere.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en knall ankomst til et ball? det er en pris jeg SKAL vinne.

OK, dette er snakk om forberedelser...Skaff deg slike stjerneskudd å ha på kaka, fest di bak på skoene...Ha bengalske lys.. Og helst en lyskaster til når den er ferdig, rett før du kommer inn (som selvfølgelig er helt til slutt) Kommer den verste musikken, mens en dude med radio stemme roper navnet ditt hlyt, da kommer du med stjerneskudd og bengalske lys i hånda... Mens du danser noen innøvde trinn, og setter deg ;)

Lenke til kommentar
Jonaas:

 

Uansett hvordan du kommer, kom sånn passe sent.

 

1. Kom naken

2. Dra med deg en gjeng barnehageunger og lat som dere skal i barneselskap. (Minst 15 stk).

3. Kom i kjole.

4. Ta med deg bestemor på ballet.

5. Kle deg ut som hitler

6. Ta deg en hard treningsøkt før du kommer, og kom syklende, svett som en gris.

 

Skal se om jeg kommer på mer senere.

Eg ville gått for ein kombinasjon av ein og to.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...