Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Eg kunne godt ha skrivi nynorsk på forumet, men /b/nfk er jo så gjennomsyra av bokmålsprat at det er ikkje noko eg gidd i lengda.

edit: SpecialForce: Nyno heter programmer du sjår etter. :)

Jeg prøvde det, men det virker noe avansert. Dette gjør at jeg ikke kan utnytte programmets funksjoner. Vil du gi meg en kvikk guide?

Eg kunne godt ha skrivi nynorsk på forumet, men /b/nfk er jo så gjennomsyra av bokmålsprat at det er ikkje noko eg gidd i lengda.
Nok en seier til bokmålsfolket.

+1

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir rådyrsteik hele vinterferien. Må nok avlive det snart. Har vært der i 3 dager. Har hørt lyder der men kun på kvelden så har ikke skjekka før i dag.

Edit: Fått ordna med jeger som skal avlive det. Så slipper det heldigvis å lide mer.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Blir rådyrsteik hele vinterferien. Må nok avlive det snart. Har vært der i 3 dager. Har hørt lyder der men kun på kvelden så har ikke skjekka før i dag.

Edit: Fått ordna med jeger som skal avlive det. Så slipper det heldigvis å lide mer.

Hvor i landet er det dette skjer? Hadde vert kjekt å fått kjøpt en steik selv hvis det blir overflod..?
Lenke til kommentar
Forventet rundt 2000 på konto, så hadde jeg 1300... 800 av disse skal brukes på skolegenser og bukse..Samt 270 på miljøkort...Da blir det ikke mye igjen :( *Ringe til storebror og mase om 500 lapp på konto*

Ih, ikke helt heldig. Skal spandere en brus på deg på treffet jeg ;)

Lenke til kommentar
Same. :grumpy:

LES

Ka e en same? E det nokka å lure på? Det e jo et alkoholisert menneske som går i kjolelignende klær som bor i nord Norge i lavvo og driver med rein, i tillegg at det eneste han spis e joikaboller og finnbiff i tillegg at han kjører snøscooter og joiker.
Han glemte at de går på sameting og har et merkelig flagg.

same.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...