Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs Ja-a. Skikkelig traktortøs. Sist jeg tok i en traktor var det fordi jeg for på trynet, så vidt jeg husker. Ordentlig traktortøs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs Ja-a. Skikkelig traktortøs. Sist jeg tok i en traktor var det fordi jeg for på trynet, så vidt jeg husker. Ordentlig traktortøs. Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover". Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover". Faen. Busted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover". Faen. Busted. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover". Faen. Busted. Kjører traktor? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 eg stikk no. skal ut. eg tenkte og sykle bort, viss du meiner eg er skikka til å køyre ein sykkel espen pai?? :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover". Faen. Busted. Kjører traktor? Nei, hun kjører rundt i traktoren sin og tilbyr forskjellige tjenester til gammle griser. Endret 19. januar 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kjører traktor? Ehm. Jaaa, la oss si det var det hun mente. Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover". Faen. Busted. Kjører traktor? Ja. Fixed. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Ehm. Jaaa, la oss si det var det hun mente. Whatever floats your boat Håpe du ikke synker da. Tut og kjør! Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er best at sannheten kommer frem, Nie. Du skal slippe å skjule det lengre, det er ikke noe å skamme seg over. Heidi gjør det og når hun ikke har mer penger. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs haha, hun hadde sikkert klart seg i 45 minutter, uten at noen liv gikk tapt. (Hvor hun da brukte 40 av dem på å starte traktoren) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Det er best at sannheten kommer frem, Nie. Du skal slippe å skjule det lengre, det er ikke noe å skamme seg over. Heidi gjør det og når hun ikke har mer penger. Jeg trodde Heidi bare holdt til på det hjørnet vet du, det nedenfor deg, der du pleier å henge når du har penger? haha, hun hadde sikkert klart seg i 45 minutter, uten at noen liv gikk tapt. (Hvor hun da brukte 40 av dem på å starte traktoren) Dessverre må jeg si at du nok har litt for mye tro på meg. Edit: Leif var innom. x) Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs haha, hun hadde sikkert klart seg i 45 minutter, uten at noen liv gikk tapt. (Hvor hun da brukte 40 av dem på å starte traktoren) Haha, sikkert noe sånt ja. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 dessverre må jeg si at du nok har litt for mye tro på meg. Prøvde å være litt snill da x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Prøvde å være litt snill da x) Kindness is for the weak. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Go f*ck yourself, Anfall-pusen min. Takk Dismayed, jeg setter pris på det. xD Men, nå skal jeg i dusjen. Jeg er tilbake så snart det er tomt for varmtvann. ^^ Kindness is for the weak. Passer fint, mitt gamle internettpsedonym var tross alt Weak. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er best at sannheten kommer frem, Nie. Du skal slippe å skjule det lengre, det er ikke noe å skamme seg over. Heidi gjør det og når hun ikke har mer penger. Jeg trodde Heidi bare holdt til på det hjørnet vet du, det nedenfor deg, der du pleier å henge når du har penger? Neinei, jeg henger ikke på noe hjørne. Bare nede i første etg. hvis jeg er sikkelig desperat, så truer jen noen av de fjortisene som prøver å holde varmen der med kniv. Bare synd at de ikke har så mye penger på seg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 YAY! Mamma skal lage pizza. Også skal vi se på film^^. Og vi har et stort hull i gulvet x). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Go f*ck yourself, Anfall-pusen min. Takk Dismayed, jeg setter pris på det. xD Men, nå skal jeg i dusjen. Jeg er tilbake så snart det er tomt for varmtvann. ^^ Du kommer aldri tibake, jeg kommer opp og overrasker deg med kjøkkenkniven min.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva skjer i kveld da folks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg