Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs :p

Ja-a. Skikkelig traktortøs. Sist jeg tok i en traktor var det fordi jeg for på trynet, så vidt jeg husker. Ordentlig traktortøs. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs :p

Ja-a. Skikkelig traktortøs. Sist jeg tok i en traktor var det fordi jeg for på trynet, så vidt jeg husker. Ordentlig traktortøs. :wee:

Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg vet nok hva du gjør om natten når du egentlig "sover".

Faen. Busted. :ph34r:

Kjører traktor? :dontgetit:

Nei, hun kjører rundt i traktoren sin og tilbyr forskjellige tjenester til gammle griser.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er best at sannheten kommer frem, Nie. Du skal slippe å skjule det lengre, det er ikke noe å skamme seg over. Heidi gjør det og når hun ikke har mer penger.

Lenke til kommentar
Det er best at sannheten kommer frem, Nie. Du skal slippe å skjule det lengre, det er ikke noe å skamme seg over. Heidi gjør det og når hun ikke har mer penger.

Jeg trodde Heidi bare holdt til på det hjørnet vet du, det nedenfor deg, der du pleier å henge når du har penger? :dontgetit:

haha, hun hadde sikkert klart seg i 45 minutter, uten at noen liv gikk tapt. :p

(Hvor hun da brukte 40 av dem på å starte traktoren)

Dessverre må jeg si at du nok har litt for mye tro på meg. :p

Edit: Leif var innom. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

haha, hun hadde sikkert klart seg i 45 minutter, uten at noen liv gikk tapt. :p

(Hvor hun da brukte 40 av dem på å starte traktoren)

Haha, sikkert noe sånt ja. :p

Lenke til kommentar

Go f*ck yourself, Anfall-pusen min. :love:

Takk Dismayed, jeg setter pris på det. xD

Men, nå skal jeg i dusjen. Jeg er tilbake så snart det er tomt for varmtvann. ^^

Kindness is for the weak.

Passer fint, mitt gamle internettpsedonym var tross alt Weak. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg trodde Heidi bare holdt til på det hjørnet vet du, det nedenfor deg, der du pleier å henge når du har penger? :dontgetit:

Neinei, jeg henger ikke på noe hjørne. Bare nede i første etg. hvis jeg er sikkelig desperat, så truer jen noen av de fjortisene som prøver å holde varmen der med kniv. Bare synd at de ikke har så mye penger på seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Go f*ck yourself, Anfall-pusen min. :love:

Takk Dismayed, jeg setter pris på det. xD

Men, nå skal jeg i dusjen. Jeg er tilbake så snart det er tomt for varmtvann. ^^

Du kommer aldri tibake, jeg kommer opp og overrasker deg med kjøkkenkniven min..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...