Jethrotulling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det betyr nok at du vil bli berømt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det forklarer ikke rottene og fiskene. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg jobber i pizza bransjen(en av de store kjedene) Vi kaster all mat som er igjen, om vi lager feil, så får vi ikke lov til å spise denne(ansatte) den skal også i søpla.. Og hygienen vår er på topp. Enesnte klagene vi får, er kunder som bruker det gode gamle "hår i maten" for å slippe å betale.. No som er rart, siden det alltid er sorte hår, og de som lager pizzaen har blondt Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 NÅ er jeg trøtt. Ditto. Eller, jeg er mer sliten en trøtt. Broren min klagde på smerter i hele natt og fikk ikke sove i det hele tatt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Enesnte klagene vi får, er kunder som bruker det gode gamle "hår i maten" for å slippe å betale.. No som er rart, siden det alltid er sorte hår, og de som lager pizzaen har blondt og dere gjør hva når dere finner et svart langt hår som tydelig stammer fra pakistaner familien som spiser og ikke vil betale? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Å herregud så trøtt jeg er. Hvorfor faen pinte jeg meg selv til å være våken så lenge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fordi du ikke ville sove? bah, er så kjedelig å gå gjennom ting jeg kan i timen... Hvordan å beregne lønn i excel er jo såå vanskelig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 NÅ er jeg trøtt. Ditto. Eller, jeg er mer sliten en trøtt. Broren min klagde på smerter i hele natt og fikk ikke sove i det hele tatt. Er på LAN, sovet tilsammen 30-40 min mellom 7 og 8 engang. trøtt... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 uff det er ikke morro å skrive et årsprosjekt helt fra begynnelsen igjen takket være de teite pc-gutta som "fiksa" pcn min Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan ikke fatte hvorfor jeg skal være så sykt fucked up nå. La meg jo ikke senere enn 3 og ble vekka 7. Har da gjort sånt tusen ganger flør, og da har det gått fint. Sikekrt deen jævla skituren jeg måtte være med på som ødela emg helt. god natt Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er på LAN, sovet tilsammen 30-40 min mellom 7 og 8 engang. trøtt... Skal på LAN til fredagen jeg. Tre dager i strekk. Men denne gangen skal det være anviste soveplasser, så det er mulighet for å sove litt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er på LAN, sovet tilsammen 30-40 min mellom 7 og 8 engang. trøtt... Skal på LAN til fredagen jeg. Tre dager i strekk. Men denne gangen skal det være anviste soveplasser, så det er mulighet for å sove litt. angående Inanimate, jeg kommer ikke har dukka opp no litt mer viktig Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dagen folkens. (Legg merke til hvordan jeg fjerna "god") Jeg må ut å åke snø, skrelle poteter, dra på kino, rydde og aktivisere lillebror Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jaja.. du slipper i alle fall stå opp kvart å seks hver dag og ikke være hjemme igjen før klokken halv fem hver dag denne uken ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg skal skyte med bazooka i COD4 men får "Lock on required". wtf? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du trenger tydeligvis "lock on" ... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det ikke bare å holde siktet lenge nok på det du skal desintegrere slik at du får "lock on"? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nå er det matte fremføringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg