Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Neh, bør vel sove om jeg skal orke å komme meg på skolen i løpet av morgendagen, i stedet for å spille WoW og LEGO Batman Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 huh? Vil sove nå. www.google.com Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Lego Batman, lulz. Kjipe greier. Drar CoD IV fra en kompis på minnepenn på LAN nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ah, now I see Nei, nattinatt. Kan sove lenge i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Lego Batman, lulz. Kjipe greier. Drar CoD IV fra en kompis på minnepenn på LAN nå. Deg om det. Jeg digger LEGO-spill. Det være seg LEGO Island som kom til PC på midten / slutten av nittitallet, Lego Racers til N64 eller LEGO Indiana Jones og LEGO Batman på nyere konsoller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 LEGO Island var litt moro når jeg var mindre, skal jeg innrømme.. men LEGO Batman... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hun ene jeg bor med har kusina si på besøk, og de sover på samme rom. Alle har lagt seg herog det har vært stille lenge nå, men de er tydeligvis våkne. Plutselig hører jeg: "ÅH! ÅÅH!" Var rikitig nok litt hosting før stønningen, så alternativene er: 1) Hun ene hostet og stønnet unormalt høyt etterpå i søvne. 2) De har vill lesbesex og brukte hostingen for å få det til å høres helt uskyldig ut. Tror vi går for nr 2! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 LEGO Racers til N64 er megaheftig! Anfall: Pix Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stille her nå. Alle er i våte drømmer.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nehei! Jobb nå, talast! Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Får vel legge meg snart... eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gooood morgen DNFK^^, Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Usj, hva slags tullinger fant på å ha VM i skiskyting i Sør-Korea? Ja, ja, Norge vinner i alle fall med stil. Tre av tre mulig gull for Bjørndalen og seks av ni medaljer for herreløperne! Endret 17. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 God Morgen. Fikk sove en ekstra halvtime idag. Føler meg våken for en gangs skyld. Hvordan går det? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Norsk gull til Bjørndalen igjen gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mårn mårn fålks. Da har en allerede vært på jobb en times tid og gjesper bittelittegranne mindre enn i går. Da er det bare et helvetes til arbeid med å få renska en pc for rusk og å prøve å finne ut videre om det går an å reparere ødelagte bildefiler til ei... Noen som har forslag til program på sistnevnte? Har fått henta ut de sletta filene, men de er ødelagte. Er riktig størelse, så jeg tipper det skal gå an å reparere de på et vis? Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Forslag til forsøk i naturfagen for de som har naturfag: "Hvor lang tid bruker en flue på å brenne opp?" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor klarer jeg ikke å sove lenger enn til halv ti nå for tida? Irriterende. :/ Får ikke logga inn på facebook heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg la meg kl 20:30 igår og våkna kl 03 og lå og stirra i taket til kl 05:15. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men vi er altfor godtroende om vi tror at restauranter kaster maten som kunder ikke spiser opp. Neida, det havner helt garantert på neste kunde sin tallerken.. :!: På en gjennomsnlittlig restaurant i norge?! Dummeste jeg har hørt. Jeg kjenner maange i restaurantbransjen, og det stemmer ikke overhodet. Tror du ikke du ville merket om biffen din bestod av 5 småbiter, eller risen var blitt hard og tørr? Gimme a break. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 I natt drømte jeg at jeg var med Otto, og gjorde noen bisare forbredelser til programmet Rikets røst. Vi tok rotter og la dem ned i fiskemærer/små nett, som fra før av inneholdt lyr, sei osv. Hva kan dette betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg