Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

:lol: Hun ene jeg bor med har kusina si på besøk, og de sover på samme rom. Alle har lagt seg herog det har vært stille lenge nå, men de er tydeligvis våkne. Plutselig hører jeg: "ÅH! ÅÅH!" Var rikitig nok litt hosting før stønningen, så alternativene er:

1) Hun ene hostet og stønnet unormalt høyt etterpå i søvne.

2) De har vill lesbesex og brukte hostingen for å få det til å høres helt uskyldig ut.

:hmm: Tror vi går for nr 2!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mårn mårn fålks. Da har en allerede vært på jobb en times tid og gjesper bittelittegranne mindre enn i går. Da er det bare et helvetes til arbeid med å få renska en pc for rusk og å prøve å finne ut videre om det går an å reparere ødelagte bildefiler til ei... Noen som har forslag til program på sistnevnte? Har fått henta ut de sletta filene, men de er ødelagte. Er riktig størelse, så jeg tipper det skal gå an å reparere de på et vis? :hmm:

Lenke til kommentar
Men vi er altfor godtroende om vi tror at restauranter kaster maten som kunder ikke spiser opp. Neida, det havner helt garantert på neste kunde sin tallerken..

:!: På en gjennomsnlittlig restaurant i norge?! Dummeste jeg har hørt.

Jeg kjenner maange i restaurantbransjen, og det stemmer ikke overhodet. Tror du ikke du ville merket om biffen din bestod av 5 småbiter, eller risen var blitt hard og tørr?

Gimme a break.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...