Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg spiser av prinsipp ikke McD-mat uansett. Sulter heller Noe jeg har gjort flere ganger, ikke sulta i hjel riktignok, da hadde jeg jo ikke vært her, men ikke faen om jeg spiser McD-mat. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hylo: Oh yes.. Ikke gå inn der, vær så snill.. Hold deg unna det stedet.. Det har til og med vært i avisa flere ganger. Åh, nå fikk jeg frysninger.. Endret 17. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Herre, nå får jeg damer uten å prøve engang. Får besøk ikveld. Faen for en sprø månde! Jeg trenger bare én dame jeg. Kvalitet framfor kvantitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er ikke intresert i forhold at the moment. Ikke så lenge siden jeg var i et. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Om man ikke engang gidder og putte arbeidsskjorta si nedi buksa si, ja da tviler jeg sterkt på at de gidder og bry seg om hygienen på maten som fremmede skal spise.. Pluss at jeg kjenner ei som jobber på McDonalds, og hun kommer med mange rare historier.. Fortell Foretrekker Burger King fremfor McD. Aner ikke om de er bedre på hygiene og dritt, men burgerne er mye bedre iaf. <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Burger King liker også jeg foran McD. Men Flurry'n er NAM! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har hørt historier om bekjente som spytta i maten dersom kundene oppførte seg vrangt og frekt. Nå har heldigvis det ikke noe å si for meg, for jeg smaker ikke forskjell uansett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sulter heller Seconed. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Burger King har bedre burgere uten tvil. Ellers holder jeg meg ganske langt unna de kjedene. Blir sånn 1 gang hvert 2. år jeg eter der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Foretrekker Burger King fremfor McD. Aner ikke om de er bedre på hygiene og dritt, men burgerne er mye bedre iaf. <3 Skal si meg enig i at BK er bedre, men de er ikke så alt for gode de heller. Men jeg digga de før. Så smakte jeg Sesam og Bon Apetit og Jafs. Nå klarer jeg ikke annet, ikke engang bensert-burger, som pleide å være evig elsk ... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tydlighvis noen som har sett Waiting.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Anfall: ok, kan komme med noen.. I disse ketchup-pumpene så finnes det små mygg som liker og formere seg i denne varme atmosfæren som finnes i pumpene. De legger egg i ketchupen. Når de som jobber der åpner pumpene, så flyr det masse mygg ut osv.. I ismaskinen der man får disse McFlurry'ene osv, så er det gammelt muggen meierirester som blir med på isen din.. Ja, det lukter ikke godt av de maskinene for og si det sånn.. Pluss alt det som skjer bak på kjøkkenet der de jobber i full hast.. Jeg trenger nok ikke forklare det, du skjønner sikkert.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tydlighvis noen som har sett Waiting.. Den med Ryan Rennols? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sånnt skjer like gjerne på alle andre matsjapper også. Og resturanter.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Når jeg er og spiser ute sender jeg ikke mat jeg er misfornøyd med tilbake for å få den "fiksa" for å si det sånn. Veit aldri hva slags syke ting de finner på bak der. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) I disse ketchup-pumpene så finnes det små mygg som liker og formere seg i denne varme atmosfæren som finnes i pumpene. De legger egg i ketchupen. Når de som jobber der åpner pumpene, så flyr det masse mygg ut osv.. I ismaskinen der man får disse McFlurry'ene osv, så er det gammelt muggen meierirester som blir med på isen din.. Du skal få for den. Det var faktisk litt ekkelt, uten at det hindrer meg fra å spise på McD i framtida. Har aldri likt ketchup i pommes fritesen uansett. Smaker bedre med salt. Endret 17. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg spiser nesten aldri ute, men kan fortrenge paranoian min om jeg må selvsagt.. Men vi er altfor godtroende om vi tror at restauranter kaster maten som kunder ikke spiser opp. Neida, det havner helt garantert på neste kunde sin tallerken.. Samme gjelder drikkevarer.. Nei, mat som ikke er laget utenfor hjemmet eller hos andre du kjenner, er neppe laget med kjærlighet.. Quicko: Ja, bruk salt istedet ja.. da gjør du deg selv en tjeneste! Endret 17. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Foretrekker Dolly Dimples eller Peppes om jeg skal spise ute. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Men vi er altfor godtroende om vi tror at restauranter kaster maten som kunder ikke spiser opp. Neida, det havner helt garantert på neste kunde sin tallerken.. Samme gjelder drikkevarer.. Tror ikke akkurat det skal være noe problem med mindre du spiser på bortgjemte sjapper i bakgatene. På Tusenfryd (jobbet der i 1 uke i skolesammenheng for en del år sida) kasta vi maten hele tida. Til og med det jeg hadde laget for mye rett før vi stengte måtte jeg kaste! Noe som var smerte fordi magen rumla, og jeg ikke hadde smurt matpakke. Og Tusenfryd er blant de verste slavedriverne. Edit: Noen som faktisk har jobba på en restaurant hvor de serverer gamle rester? Endret 17. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Foretrekker Dolly Dimples eller Peppes om jeg skal spise ute. Ja, eller niste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg