Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er kjedelig og ligner for mye på tørst.

Tølse er også kjedelig også ligner det alt for mye på pølse.

Det er meninga din furry.

Jeg har litt følelsen av at furry-beskyldninger er litt sånn som homsebeskyldninger. Sånn at de som er først med å kaste dem sannsynligvis har en side ved seg selv de ikke er helt komfortable med.

Jeg er komfortabel med meg selv. Jeg liker jenter, har null problemer med å si at en gutt er kjekk eller sexy, samt småkose litt med'n, jeg liker loli og straight shota, og liker ikke furry eller guro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kjedelig og ligner for mye på tørst.

Tølse er også kjedelig også ligner det alt for mye på pølse.

Det er meninga din furry.

Jeg har litt følelsen av at furry-beskyldninger er litt sånn som homsebeskyldninger. Sånn at de som er først med å kaste dem sannsynligvis har en side ved seg selv de ikke er helt komfortable med.

hva er egentlig furry? er det folk som kler seg ut som dyr og eventuellt har sex i det? aldri orka å finne noe særlig ut av det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Herre, nå får jeg damer uten å prøve engang. :dontgetit:

Får besøk ikveld. :)

Faen for en sprø månde!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Idag spiste jeg Ronald McDonald mat.. GrØsS.. Joda, det er godt, men det lover ikke godt når det kun jobber fjortiser der som gir faen i alt.. ÆSJ! men måtte bare, ellers hadde jeg dødd av sult.. Det eneste jeg kunne gjøre var og holde meg unna de ketchup-pumpene de har der..

Tro meg, hold dere unna!! Det er altfor mye inne der som dere ikke vil vite om..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Om man ikke engang gidder og putte arbeidsskjorta si nedi buksa si, ja da tviler jeg sterkt på at de gidder og bry seg om hygienen på maten som fremmede skal spise.. Pluss at jeg kjenner ei som jobber på McDonalds, og hun kommer med mange rare historier..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...