Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er kjedelig og ligner for mye på tørst. Tølse er også kjedelig også ligner det alt for mye på pølse. Det er meninga din furry. Jeg har litt følelsen av at furry-beskyldninger er litt sånn som homsebeskyldninger. Sånn at de som er først med å kaste dem sannsynligvis har en side ved seg selv de ikke er helt komfortable med. Jeg er komfortabel med meg selv. Jeg liker jenter, har null problemer med å si at en gutt er kjekk eller sexy, samt småkose litt med'n, jeg liker loli og straight shota, og liker ikke furry eller guro. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er kjedelig og ligner for mye på tørst. Tølse er også kjedelig også ligner det alt for mye på pølse. Det er meninga din furry. Jeg har litt følelsen av at furry-beskyldninger er litt sånn som homsebeskyldninger. Sånn at de som er først med å kaste dem sannsynligvis har en side ved seg selv de ikke er helt komfortable med. hva er egentlig furry? er det folk som kler seg ut som dyr og eventuellt har sex i det? aldri orka å finne noe særlig ut av det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tølse er et stygt ord. Kom med et bedre ord for utørst og som rimer på pølse du da. Shikaru: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=furry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor må det rime på pølse? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg-har-en-tørst-følelse? ..evt.følse'? Endret 17. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Pilse! må ikke slutte med ølse vettu.. Endret 17. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tølse er et stygt ord. Kom med et bedre ord for utørst og som rimer på pølse du da. Shikaru: <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=furry" target="_blank" rel="nofollow">http://www.urbandictionary.com/define.php?term=furry</a> Du kan bare sette på en ekstra bokstav. Utølse ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fordi det ikke er noen ord som gjør det og det norske språk er enda mer mangelfullt uten et ord som rimer på pølse. Pilse! må ikke slutte med ølse vettu.. Pilse rimer ikke på pølse ... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Pilse! må ikke slutte med ølse vettu.. Pilse rimer ikke på pølse ... Joda. Setter du godvilja til, så gjør det det.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fordi det ikke er noen ord som gjør det og det norske språk er enda mer mangelfullt uten et ord som rimer på pølse. Pilse! må ikke slutte med ølse vettu.. Pilse rimer ikke på pølse ... Pils = øl. Pilse = ølse. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Teite dere er. Jeg begynner å bli våken igjen Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Leste feil, da må det bli "jeg har ikke en tørst-følelse'" sagt sånn fort.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Joda. Setter du godvilja til, så gjør det det.. Dersom man tenker på bokstavrim stemmer det uansett, og er et greit svar på "hva rimer på pølse?", men er ikke enig i den vanlige betydningen av rim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Herre, nå får jeg damer uten å prøve engang. Får besøk ikveld. Faen for en sprø månde! Endret 17. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Idag spiste jeg Ronald McDonald mat.. GrØsS.. Joda, det er godt, men det lover ikke godt når det kun jobber fjortiser der som gir faen i alt.. ÆSJ! men måtte bare, ellers hadde jeg dødd av sult.. Det eneste jeg kunne gjøre var og holde meg unna de ketchup-pumpene de har der.. Tro meg, hold dere unna!! Det er altfor mye inne der som dere ikke vil vite om.. Endret 17. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Bango Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor bry deg om de som jobber der? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Om man ikke engang gidder og putte arbeidsskjorta si nedi buksa si, ja da tviler jeg sterkt på at de gidder og bry seg om hygienen på maten som fremmede skal spise.. Pluss at jeg kjenner ei som jobber på McDonalds, og hun kommer med mange rare historier.. Endret 17. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stor sjanse for at jeg hadde grist litt ekstra med maten til Melisma om jeg jobba der. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, det kom som et sjokk du.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, det kom som et sjokk du..Er det Mac'ern ved brygge i Tbg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg