Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg som trodde ferien min skulle bli fullt av moro og fanteri.. Men jo mere jeg er her på forumet, jo mere innser jeg hvor dumt det er og ta ferie når alle andre jobber..
Nesj! Det er bare godt!

Dessuten, det er herlig å stå opp senere enn 7 hver morgen. :wee:

Jeg fikk tannlegeregning idag for 3 hull og litt diverse. 401,- var ikke mye, og jeg som trodde jeg måtte legge ut flerfoldige tusen! :D

Fappe = runke

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
ja ja , men hva betyr det?

Veit du ikke det så kan du

Seriøst, om du ikke har lært deg å ordlegge deg istedet for å illustrere det, så lurer jeg fælt på hvordan du kommer deg igjennom hverdagen.

En annen ting; om ordlegging er et problem, hvordan har det seg at du har en "Tale" som signatur? Selvfølgelig skjønner jeg det, men hvordan kom du i buksene hennes? Ved å stå foran henne og illustrere forspill og jokking?

Lenke til kommentar

Herre ...

Jeg skjelver som faen. Gjort siden jeg begynte å drikke vann igjen for første gang på lenge (januar sikkert).

Tror det er et tegn på at jeg drikker for mye brus, nektar og sprit, eller at noe er galt med vannet vårt, men siden det bare er jeg som blir påvirka, er det nok at kroppen min reagerer på noe ukjent og sunt :p

Lenke til kommentar
Seriøst, om du ikke har lært deg å ordlegge deg istedet for å illustrere det, så lurer jeg fælt på hvordan du kommer deg igjennom hverdagen.

En annen ting; om ordlegging er et problem, hvordan har det seg at du har en "Tale" som signatur? Selvfølgelig skjønner jeg det, men hvordan kom du i buksene hennes? Ved å stå foran henne og illustrere forspill og jokking?

Jeg og kjæresten min bruker aldri ord, og kommuniserer ofte ved å se på bilder etc.

Kjæresten min: post-132512-1234827636_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...