CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Soving er deilig. Men jeg er på LAN, legger meg nok i morgen tidlig ELNZ. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Meh, jeg har store planer. Nå har jeg starta downloaden på Beatles i flac. Nå skal jeg høre ferdig Ultima Thule, så høre Animals, så kanskje fappe, så kanskje se film, så kanskje sove. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 fappe sa du? Nei, jeg sa kanskje. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 film bli ferdig da! jeg vil seeee pååå! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) ja ja , men hva betyr det? Skjønner ikke hvorfor alle vil laste ned filmer hele tida Jeg ser alt online, slipper og vente og alt det der.. Mye bedre! Endret 16. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Og jeg som trodde ferien min skulle bli fullt av moro og fanteri.. Men jo mere jeg er her på forumet, jo mere innser jeg hvor dumt det er og ta ferie når alle andre jobber..Nesj! Det er bare godt! Dessuten, det er herlig å stå opp senere enn 7 hver morgen. Jeg fikk tannlegeregning idag for 3 hull og litt diverse. 401,- var ikke mye, og jeg som trodde jeg måtte legge ut flerfoldige tusen! Fappe = runke Endret 16. februar 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ja ja , men hva betyr det? Veit du ikke det så kan du Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) haha, uff,, nå angrer jeg på at jeg spurte hva fappe var ja.. Joa, ferie er greit nok det da, men bare det at hjernen min er innstillt på og våkne tidlig, det er kjipt.. Programvare: slutt og bann.. Endret 16. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 slutt og bann? wat? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ja ja , men hva betyr det? Veit du ikke det så kan du Seriøst, om du ikke har lært deg å ordlegge deg istedet for å illustrere det, så lurer jeg fælt på hvordan du kommer deg igjennom hverdagen. En annen ting; om ordlegging er et problem, hvordan har det seg at du har en "Tale" som signatur? Selvfølgelig skjønner jeg det, men hvordan kom du i buksene hennes? Ved å stå foran henne og illustrere forspill og jokking? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 [...] hjernene [...] wat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Lulz and point @ CypheroN --------------- Noen som er med på å få tråden endret til /b/nfk? Endret 16. februar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Herre ... Jeg skjelver som faen. Gjort siden jeg begynte å drikke vann igjen for første gang på lenge (januar sikkert). Tror det er et tegn på at jeg drikker for mye brus, nektar og sprit, eller at noe er galt med vannet vårt, men siden det bare er jeg som blir påvirka, er det nok at kroppen min reagerer på noe ukjent og sunt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Seriøst, om du ikke har lært deg å ordlegge deg istedet for å illustrere det, så lurer jeg fælt på hvordan du kommer deg igjennom hverdagen. En annen ting; om ordlegging er et problem, hvordan har det seg at du har en "Tale" som signatur? Selvfølgelig skjønner jeg det, men hvordan kom du i buksene hennes? Ved å stå foran henne og illustrere forspill og jokking? Jeg og kjæresten min bruker aldri ord, og kommuniserer ofte ved å se på bilder etc. Kjæresten min: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Programvare: ja, tydeligvis så har jeg flere hjerner etter klokka 00:00.. Skriveleif var det ja.. Hylo: Det var en pen sum fra tannlegen Har fått inntrykk av at tannleger nå til dags er sinnsykt dyre! Endret 16. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg og kjæresten min bruker aldri ord, og kommuniserer ofte ved å se på bilder etc. Kjæresten min: [attachment=hand.jpg] Du får stempelet total fail nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg