Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men DA stikker jeg folkens! Hadebra! Hadebra og lykke til . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) ja det er jo ikkje min feil at traktor generelt er farleg, er det det? hm?? en traktor er ikke farlig i seg selv... er idioten som sitter inni som gjør den farlig så om det er en fører som vet hva han gjør, så er det trygt, om han ikke vet hva han gjør, så bør han holde seg langt unna.... Endret 19. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og eg veit kordan eg køyrer, derfor bør eg ikkje halde meg unna Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 espen pai: jaja det hadde sikkert vert lurt, men det hjelper ikkje vere etterpåklok. eg berre såg eit hol og tenkte ikkje over at det var feil så eg berre fullte det oppi der liksom, tenkte ikkje på å stappe nasen nedi å lukte og sånn liksom AHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA SEriøst! Les dette i en annen setting :!: Du kommer til å få et spennende liv Takk gud jeg ikke var den eneste som tolket den der litt sånn, ja. Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og eg veit kordan eg køyrer, derfor bør eg ikkje halde meg unna I guess we'll just have to take your word for that one. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og eg veit kordan eg køyrer, derfor bør eg ikkje halde meg unna merker det ja.. du tror det skal bensin på en traktor, og måtte ha 3 forsøk på og få lappen... traktorlappen er jo vanvittig enkel og få da... Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og eg veit kordan eg køyrer, derfor bør eg ikkje halde meg unna merker det ja.. du tror det skal bensin på en traktor, og måtte ha 3 forsøk på og få lappen... traktorlappen er jo vanvittig enkel og få da... Kanskje sensor syntes synd på ham siste gangen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen pai: Jaja gni det inn!!! Eg fårstår jo sjølve at eg messa opp men det var eitt uhell!!og eg er god til å køyre!! eg køyrer alltid forsikteg så eg er vertfall ikkje ein stor fare for andre trafikkantar i motsetning til mange andre som berre susra av gårde 100 km/t Går ikke de raskeste traktorene i sånn 60 km/t? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Takk gud jeg ikke var den eneste som tolket den der litt sånn, ja. Sier det samme Like sjeler tenker likt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen pai: Viss eg ikkje var klar for å få den den 3 gongen, hadde eg aldreg fått den. grunnen til at eg måtte ta den 3 gonger var sånn at køyreskulen skulle få pengar for alle gong eg køyrde opp, sidan dei visste eg aldreg kom til å greie det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Takk gud jeg ikke var den eneste som tolket den der litt sånn, ja. Sier det samme Like sjeler tenker likt. Jeg har fremdeles gøye bilder i hodet mitt etter den tolkninga. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen pai: Viss eg ikkje var klar for å få den den 3 gongen, hadde eg aldreg fått den. grunnen til at eg måtte ta den 3 gonger var sånn at køyreskulen skulle få pengar for alle gong eg køyrde opp, sidan dei visste eg aldreg kom til å greie det. og derfor burde du heller aldri få den... Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) grunnen til at eg måtte ta den 3 gonger var sånn at køyreskulen skulle få pengar for alle gong eg køyrde opp, sidan dei visste eg aldreg kom til å greie det. Logic; I fail to find it. Endret 19. januar 2008 av -TLT- Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Morsom samtale å lese dette her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Går an å føre en diskusjon, men unngå forsøk på å latterliggjøre hverandre i hvert fall, da. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 NEI! Dei visste eg aldreg kom til ¨å greie det dei to fyrste gongene, difor sa dei eg var klar for oppkøyring dei to gongene slik dei tente pengar på det! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg lurer på hvordan det hadde gått om jeg hadde plassert meg bak rattet i en traktor. Sånn, med tanke på at jeg fremdeles ikke har oversikt på hvilke pedaler som er hva i en bil, så tror jeg ikke jeg skal prøve. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 NEI! Dei visste eg aldreg kom til ¨å greie det dei to fyrste gongene, difor sa dei eg var klar for oppkøyring dei to gongene slik dei tente pengar på det! dette høres ut som en seriøs kjøreskole... dette forklarer endel... men middag tebake senere Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 tebake Jeg vet pirking ikke er lov. Men altså. Det ordet der gav meg lyst til å bake te en eller annen gang. Hadde vært genialt. Og sikkert smakt py og helvete. Men tenk så genialt. Teboller, som i. Boller av te. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg lurer på hvordan det hadde gått om jeg hadde plassert meg bak rattet i en traktor. Sånn, med tanke på at jeg fremdeles ikke har oversikt på hvilke pedaler som er hva i en bil, så tror jeg ikke jeg skal prøve. x) Jo, det hadde vært interessant å se hvor lenge du hadde klart å kjøre uten å drepe noe(n). Nie er traktortøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg