Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MGP på lørdag var forferdelig tragisk..et par ungdommer som lekte hip hoppere, som hit-dronninga Anita Hegerland prøvde å skaffe seg cred blant "kidza" med å synge sammen med. Og ellers bare fullstendig vås. Men dette var finalen før finalen, altså runden der de som var stemt videre fra alle de første rundene skulle tynnes ut. Skrikejentene prøvde vel å kapitalisere på Lordi-bølgen som gikk for et par år siden.

Per Sundnes bør gå hjem i skapet sitt og sitte der, makan til idiotisk programleder har jeg ikke sett på NRK. Jeg vil ha Jostein Pedersen sin syrlige og mørke kommentarstemme. Heldigvis har Jostein en blogg som han oppdaterer live under alle sendingene i sin egen stil.

Ja til Jostein Pedersen tilbake til MGP!!

Og jeg håper Alexander Rybak vinner, for da har Norge faktisk en sjanse å dra seieren hjem!

Lenke til kommentar

I Jostein sin tid var jo hele programmet lagt opp annerledes da. Nå skal det jo være folkefester og 2000 hylende fjortiser i salen på hver delfinale, mens i gamledager hadde man ikke sånt tøv, da var det bare å se på programmet og høre på morsomme kommentarer. Man så aldri Jostein i selve programmet, bare hørte stemmen hans.

Lenke til kommentar
I Jostein sin tid var jo hele programmet lagt opp annerledes da. Nå skal det jo være folkefester og 2000 hylende fjortiser i salen på hver delfinale, mens i gamledager hadde man ikke sånt tøv, da var det bare å se på programmet og høre på morsomme kommentarer. Man så aldri Jostein i selve programmet, bare hørte stemmen hans.

Det var sjarmen med han...Den varme herlige stemmen hans :love: *savn*

Lenke til kommentar

Åååå :( Det er så mange sinnsykt deilige gutter der ute som er homo.. Skulle ønske alle var hetero :hrm: Blir misunnelig på guttene jeg nå..

Pluss at det er mange av de hetero guttene som fantaserer om andre gutter.. Da føler jeg meg ihvertfall snytt/lurt på jenters vegne!

Tror jeg må slutte og lese alle trådene her på forumet.. Jeg blir helt ødelagt i huet til slutt.. :dontgetit:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...