L4r5 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 goddamn, http://en.akinator.com/ skremmer meg nesten av og til.. Den klarte Gulliver (som i Gullivers travels) på ca 15 spm, og alle kunne passet på flere.. Klarte Renton fra Trainspotting også. Muy impressed. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hah...den foreslo Mika når jeg tenke på Antonio Banderas. Måtte ha maaaange spørsmål. Men akinator gjetta riktig på Scarlett Johanson. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Mora di lager deilig pudding. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Han klarte ikke Kirk Douglas nei. Men Obama, Bush og Clinton tok han kjapt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 haha, æsj Ballus..Moren din har laget ei nydelig jente? Nei, seriøst, det var kanskje litt for cheezy replikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nesten like cheezy som "mora di må være skikkelig pen siden hun har laget en så vakker datter".. -så ta mora mi da, liksom. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 That's why they're so great! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Åneeeida, jeg er mottagelig for alt som peker på at jeg er fantastisk og flott og overmenneskelig nydelig.. Da kan replikken være så slibrig som bare det :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Åneeeida, jeg er mottagelig for alt som peker på at jeg er fantastisk og flott og overmenneskelig nydelig.. Da kan replikken være så slibrig som bare det :!: Faren din må være snekker. Du har så bra hyller. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nåja, den var ihvertfall bedre enn den derre "faren din må være tyv" replikken Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Mora di må ha skikkelig grønne fingre, for slike meloner er ikke lett å avle frem ^^ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) haha, ja pupper og lår er visst tingen for gutter.. Jeg deler ikke den entusiasmen heldigvis Si meg, hva har skjedd med Melodi Grand Prix i år egentlig? Jeg følger ikke mye med på det, men når jeg så litt av det på lørdag så ble jeg helt paff.. Var jo bare tullete artister jo!? Det der rocke-jente-bandet som sto og skrek for full lunge på scena.. Hører ikke hjemme i MGP synes jeg. Mormora mi fikk jo bakoversveis der hu satt i godstolen sin når hu dama skreik. :!: Endret 16. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) MGP på lørdag var forferdelig tragisk..et par ungdommer som lekte hip hoppere, som hit-dronninga Anita Hegerland prøvde å skaffe seg cred blant "kidza" med å synge sammen med. Og ellers bare fullstendig vås. Men dette var finalen før finalen, altså runden der de som var stemt videre fra alle de første rundene skulle tynnes ut. Skrikejentene prøvde vel å kapitalisere på Lordi-bølgen som gikk for et par år siden. Per Sundnes bør gå hjem i skapet sitt og sitte der, makan til idiotisk programleder har jeg ikke sett på NRK. Jeg vil ha Jostein Pedersen sin syrlige og mørke kommentarstemme. Heldigvis har Jostein en blogg som han oppdaterer live under alle sendingene i sin egen stil. Endret 16. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 haha, ja pupper og lår er visst tingen for gutter.. Jeg deler ikke den entusiasmen heldigvis Hva forventer du egentlig?"Du er så velartikulert og belest!" Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=558656 Dette er latterlig. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, jeg savner gode gamle MGP, med folk som Bettan og la det vinge la det rock'n roll.. Det var skikkelig stil det. Ikke dette fjåset som er på nå... Lars: nei din nisse, jeg mente at jeg ikke deler entusiasmen for pupper og lår. Men guttekroppen derimot.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan noen gi meg navn på et program, som gjør at en får full lydkvalitet når man ripper cd-plater, og ikke bare mp3-kvalitet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, men tapsfri-formatet heter FLAC, så du får google etter FLAC encoder elns. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan noen gi meg navn på et program, som gjør at en får full lydkvalitet når man ripper cd-plater, og ikke bare mp3-kvalitet? http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?title=EAC_and_FLAC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg