Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, liker egentlig ikke DB. Men får vel gjøre et unntak og høre litt. Takk.

fargoth: Nei, det er ikke så lett denne gangen. Sverige har vært et "paradis" for pirater lenge ift lovverket rundt opphavsrett. Hvis TPB blir tatt ned gjennom rettssaken vil det bli presedens på området, som vil si at saker mot nye trackere går raskt og enkelt - de viser til TPB-saken og vinner (mer eller mindre).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Som med forrige gang de gikk ned/ble stengt/raidet, så var de oppe igjen fra Nederland noen timer etterpå. Dette er noe de aldri får stoppet.

Lenke til kommentar
Nei, men jo flere land slike saker mot trackerene blir vunnet i, blir det stadig vanskeligere for en ny å ta over.
Innen de gå tom for land har systemet med egne trackere gått i døden og torrent har gått over til å bli en fullstendig anonymisert tjeneste som ikke er avhengig av åpne sites og trackere.
Lenke til kommentar
Vi vil uansett alltid ha dritt som Limewire o.l. :thumbup:

Joda, men hvem bruker egentlig det? I det siste har jeg blitt veldig mye mer lovlydig. Spotify er fremtiden. Kom med noe lignende for film så er jeg helt med!:D

Du kan fint laste ned filmer på Limewire.

NB: Være varsom om du skal laste ned Star Wars, opplasterne har en lei tendens til å skrive Star Wars på filmer som: Star hoe 1-2-3 og Intergallactic cumguard 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Desverre er det alt for mange som bruker limewire. De fleste av de kommer med pcn sin til meg og sier følgende; Jeg tror jeg har fått virus *ser dumt på meg som ser dumt tilbake*

Lenke til kommentar
Desverre er det alt for mange som bruker limewire. De fleste av de kommer med pcn sin til meg og sier følgende; Jeg tror jeg har fått virus *ser dumt på meg som ser dumt tilbake*

Vært med på det der selv. Men kan ikke forvente at alle skjønner like mye om sånne ting som oss her heller da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...