Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat vært til legen for å fjerne stingene etter operasjonen. Da jeg spurte om det var normalt at jeg fortsatt skulle ha en så stor kul der, som er 4-5 ganger større enn den jeg fikk fjernet, så fikk jeg beskjed om at; "Nei, det er det ikke. Det der vil ikke jeg ta i med ildtang, jeg må nok dessverre sende deg ned på sykehuset." Juhuuu! Nå venter jeg altså på at klokken skal bli så mange at jeg slipper inn der. Det har samlet seg et hematom, hva nå i helvete det egentlig er. Etter å ha googlet så fant jeg ut at det sannsynligvis er en blodansamlig.

Hvordan er det med kafeen i dag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Det er de som gifta seg i badekar det?

Hehe.. Så festlig at noe av det jeg skriver, blir husket ^^,

Skal forøvrig på sykehuset selv i morgen og ta noen blodprøver og div tester tror jeg. Har registrert meg som blodgiver, så de må vel finne ut at blodet mitt ikke inneholder bly tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Egilanso: ELLER AIDS!!!!11

Er rimelig sikker på at det var denne han sikta til?:

Situasjonen er slik at det blir nevnt at kanin33 og programvare skal møtes i helga elns hvorpå Egil svarer med;

Shærestepar! Shærestepar! Gifta sæ i badekar, me rompa full av kaviar! :fun:
Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Skal forøvrig på sykehuset selv i morgen og ta noen blodprøver og div tester tror jeg. Har registrert meg som blodgiver, så de må vel finne ut at blodet mitt ikke inneholder bly tenker jeg.

Lykke til! Det er vel heller herpes1-2-3, klamydia og gonoré, HIV og annet snacks de tester for. Mitt blod vil de ikke ha i alle fall. :) Altså, ikke for at jeg har noen av de nevnte sykdommene, men fordi at jeg har en genetisk sykdom. Jeg skulle gjerne vært blodgiver jeg, men jeg får ikke. :(

Lenke til kommentar

Lykke til! Det er vel heller herpes1-2-3, klamydia og gonoré, HIV og annet snacks de tester for. Mitt blod vil de ikke ha i alle fall. :) Altså, ikke for at jeg har noen av de nevnte sykdommene, men fordi at jeg har en genetisk sykdom. Jeg skulle gjerne vært blodgiver jeg, men jeg får ikke. :(

Nånå, vi har alle en mongoloid i magen. Din er bare fire hundre ganger så stor som vanlig. :)

Åh, gidde å gå ut døra og dra til byen i dag? Det regner isvann og helvette fra himmelen, det er kaldt og jævlig og ikke måte på. Eller være hjemme, sitte og kose seg varm og komfortabel foran skjermen med en kaffe og noe tyggbart. Som jeg ikke har, nå. Som jeg må ut for å kjøpe!

Fu kafé! FUUU!

FU!

Lenke til kommentar

Tnå, same, totally misbrukt morsomhet. Der må du jo gå inn SOM drillo og skrive liknende; "Jeg er helt enig." eller noe annet. Du-uuh.

Kle på seg er teit, men folket har talt (Whiteknight har antydet at jeg kan dra) så da får jeg vel det da. Dumme, dumme kafe.

DUMME!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...