Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Hehe.. Flott. Husker læreren min ga meg minuspoeng fordi jeg tegna smilefjes på sola. Han mente at sola var langt ifra så trivelig og dermed ble det misvisende. Nå skal det sies at tegninga bare var noe drodling på en helt urelevant prøve :p

Haha. 8) Gleder meg til å få tilbakemelding. Naturfagslærern vår er generelt sett veldig snill og passiv.

Lenke til kommentar

Hehe :p Hadde nok aldri kommet til å tenkt på det temaet uansett:P Er mange endringer fra tidligere, så vi får ikke lage en oppgave om film, annet enn hvis vi f.eks. skal sammenligne en film og ei bok ;)

Foreløpig heller jeg mot å velge noe innen norrøn diktning eller folkediktning. Men det er fortsatt veldig mye forskjellig å velge mellom da :p

Endret av Cinque
Lenke til kommentar

Vel, greia med særemner er at det kommer ann på norsklæreren og/eller sedvane hos skolen - man kan komme unna med mye rart om man er heldig.

Jeg fikk nesten trekk for lengden på dogmefilmsæremnet mitt, og læreren hadde ingen mulighet til å spørre andre lærere om hjelp til vurderingen siden det var få lærere med bakgrunn innen film og det var en utrolig stor oppgave å vurdere.

Ca. 25 sider skrev jeg, 5- ble det, og jeg hadde forventet en 3-er :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg er så glad jeg aldri mer trenger å gå på ski.

Helt siden den lange skituren i 10. som strakk seg over 3 dager og overnatting på hytte i Trollheimen, har jeg aldri mer blitt tvunget med på ski av foreldre og på vgs var det frivillig om man ville være med på ski, det være seg langrenn eller slalom, så da valgte jeg heller skole :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...