kanin333 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 GOOOOOOD morgen! Hvem har philadelfiaost på pizzaen...? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og hvem andre enn meg er så dum som å varme mikromat (Billys-pizza) og huske på det først to timer etterpå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe.. Flott. Husker læreren min ga meg minuspoeng fordi jeg tegna smilefjes på sola. Han mente at sola var langt ifra så trivelig og dermed ble det misvisende. Nå skal det sies at tegninga bare var noe drodling på en helt urelevant prøve Haha. 8) Gleder meg til å få tilbakemelding. Naturfagslærern vår er generelt sett veldig snill og passiv. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Morn og god dag:) Noen som har forslag til et bra særemne-emne? Har fått beskjed om at vi skal begynne å jobbe med det nå... uff... Hadde vært greit om det ikke hadde vært for at vi må lage en muntlig presantasjon, får ikke lov å skrive oppgaven. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Unngå danske dogmefilmer ihvertfall. Det er kjedelige greier + så sært at det er vanskelig å klage på karakteren man får. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hehe Hadde nok aldri kommet til å tenkt på det temaet uansett:P Er mange endringer fra tidligere, så vi får ikke lage en oppgave om film, annet enn hvis vi f.eks. skal sammenligne en film og ei bok Foreløpig heller jeg mot å velge noe innen norrøn diktning eller folkediktning. Men det er fortsatt veldig mye forskjellig å velge mellom da Endret 16. februar 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vel, greia med særemner er at det kommer ann på norsklæreren og/eller sedvane hos skolen - man kan komme unna med mye rart om man er heldig. Jeg fikk nesten trekk for lengden på dogmefilmsæremnet mitt, og læreren hadde ingen mulighet til å spørre andre lærere om hjelp til vurderingen siden det var få lærere med bakgrunn innen film og det var en utrolig stor oppgave å vurdere. Ca. 25 sider skrev jeg, 5- ble det, og jeg hadde forventet en 3-er Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Da var det langrennstur neste. Snakkez pipz Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg og vil ut og gå på ski! Vil ikke sitte på skolen og prøve å finne på et særemne... Kjipt at når det først blir masse snø her så har jeg ikke tid til å utnytte det. Endret 16. februar 2009 av Cinque Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nerder går ikke langrennsturer!! Fuck that! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men programvare har jo bevist helg på helg at han ikke akkurat er en nerd. Kansje han bare later som om han er en nerd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg er så glad jeg aldri mer trenger å gå på ski. Helt siden den lange skituren i 10. som strakk seg over 3 dager og overnatting på hytte i Trollheimen, har jeg aldri mer blitt tvunget med på ski av foreldre og på vgs var det frivillig om man ville være med på ski, det være seg langrenn eller slalom, så da valgte jeg heller skole Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men programvare har jo bevist helg på helg at han ikke akkurat er en nerd. Kansje han bare later som om han er en nerd? Han bare later som! Så alle dere som trodde han var nerd tok feil. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nåja.. vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jaja, ingenting som er så ille at det ikke er godt for noe. Nå går det ann å være pålogget msn uten å bli bombardert med usakligheter fra en kanin Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jaja, ingenting som er så ille at det ikke er godt for noe. Nå går det ann å være pålogget msn uten å bli bombardert med usakligheter fra en kanin Ja... Men du sier jo selv at du er usaklig, så det kan da vel ikke være så farlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har ikke de stakkars finnmarkingene ferie? det har de sikkert, men det sto bare "varierer" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men programvare har jo bevist helg på helg at han ikke akkurat er en nerd. Kansje han bare later som om han er en nerd? Han bare later som! Så alle dere som trodde han var nerd tok feil. Men du er fortsatt nerd, right? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men du er fortsatt nerd, right? Jeg, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg