Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 edit: Hellemyr, ja, jeg liker frossenpizza, men jeg er ikke så fysen på pitabrød, liker ikke kebab heller når vi er i gang - i all hovedsak pga. pitabrødet og at jeg aldri er sikker på om jeg spiser katt eller rotte eller noe sånt Så ta bunnen på pizzaen som du har tømt for fyll og brett den sammen, og kall det for et pita brød. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fjordland er fælt og dyrt Hellemyr, nja, jeg tror jeg bare spiser pizzaen som den er, stekt på 200 grader i ovn i 10-12 minutt, og så lar jeg restene stå på et fat med plastfolie over seg over natta og varmer de i stekepanna neste dag. Nam nam, sier Joker ^^ Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fjordland Bernaise-saus er dødsgod. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja. Brett en pizza i to og kall det for taco. Da er du ikke så sær lenger, Datasmurf. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fjordland er fælt og dyrt Kaller ikke 40 spenn for full middag dyrt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Miih, og da stikker mrbjoern på trening. ^^ Jeg er vel tilbake i 10 tida en gang, regner jeg med oO Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pinnekjøtt er æsj. Nemelig! Makan til søppel som blir servert på en fin dag som julaften, herregud for en teit tradisjon. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Medisterkaker er helt klart best. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Medisterkaker er helt klart best. Du mener feil. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fjordland er fælt og dyrt Kaller ikke 40 spenn for full middag dyrt. Er det noe spesielt denne fjorlands middagen? er det en middag som man kan bli mett av, eller er det bare en porsjon mat? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fiskeboller og fiskekaker er grose! *grøsse* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fjordland er Fjordland. Grøten er i alle fall god. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du mener feil. Fantastisk sitat. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du tar feil KittyCat. Det syns hvertfall jeg. Det er jo godt med fiskeboller i hvit saus med karri på! Endret 8. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Medisterkaker er helt klart best. Medisterkaker og pølser er faktisk litt godt og smakfult. Jeg får servert dette på julaften isteden for det søppelkjøttet som de andre får. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du er litt syk Datasmurf. Taco på date er tingen. Vel, akkurat det er jeg ikke så sikker på. Det bør prøves. Damene faller pladask for deg når tacoen renner nedover skjorta og over hele bordet, innkludert litt over på hennes mat. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Alle tar feil. Utenom meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du tar feil KittyCat. Mine smakstotter tar ikke feil. Ei heller min luktesans (okay, akkurat nå så) Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, hun har rett der. Alt med fisk er æsj. Vel, matlig i alle fall. mushi, jeg kaller det dyrt når jeg kan leve på pasta til under ti spenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg