Sondre Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Den er ikke større enn min banan. I'm pretty shure it is! Bring it! Edit: Fuck it. God natt. Endret 16. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm, lage pizza. To do, or not to do? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Da var Saints Row 2 fullført. Jaggu meg på tide, har hatt det liggende et kvart år nå. Menmen, det var et elskbart spill, og det første spillet jeg har fullført denne ferien. Målet mitt er å gjøre alle oppdrag i Red Alert 3 også. MEH! Typisk akkurat etter rulleteksten så klikka spillet, så jeg ikke fikk lagret. GOD NATT! Endret 16. februar 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Heizekran! Lenke til kommentar
Toern Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 sikkert OT, men trengte et forum hvor ting blir lest fort:P gaar paa universitet i utlandet. I faget The Enlightenment har jeg 3 essay + 1 eksamen dette aaret. Har fullfoert og bestaatt det foerste essayet, men rekker ikke aa bli ferdig med det andre. Hva skjer hvis jeg ikke leverer inn dette essayet? Jeg stryker vel ikke graden, saa lenge jeg staar paa det neste og paa eksamen, og faar over 40 poeng totalt? (man maa ha 40 for aa staa paa ett essay eller en eksamen. fikk 62 paa det foerste, og hvis jeg ikke leverer dette blir det 0. Hvis jeg faar 58 eller mer paa det siste essayet, blir de 3 tilsammen 40 totalt. Hvis jeg da faar 40 eller mer paa eksamen, saa betyr det at jeg har bestaatt?) Beklager denne posten, men er bare saa nervoes for at jeg skal stryke:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kl 04:19 må du ikke regne med å bli lest veldig fort.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Wow, fortsatt folk våkne ? :O Ohh, vent. Det var Bytex. Da var det ikke rart Du venter bare på at folk skal komme på igjen så du kan si at du snart skal legge deg før du skal på jobb på kvelden ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ich bin våken (så vidt). Holder på å skrive oppgave i norske og internasjonale rettslige institusjoner, som skal være levert om 117 minutter, og som jeg selvfølgelig har utsatt så lenge som mulig (og litt til). Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har ikke sovet siden sist mandag >< Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har hele norge, med unntak av toten ferie denne uka eller? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Aner ikke jeg vet bare at jeg skal på jobb etterpå. Og det er ingen elever på skolen som jeg kan fikse pcene til -.-" XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Huff, jeg har nesten ikke sovet på en uke. Ligget med faretruende høy feber og spydd i hele natt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har ikke sovet på en uke nå. Og jeg er virkelig sliten. Eneste som holder meg oppe er whiskey, røyk og kaffe =( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eneste som holder meg gående er morfinhostesafta mi, som smaker dritt. Hvilken syk person har gikk den mentol- og ferskensmak!? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Usjda Høres ikke godt ut nei xD Nei, nu stikker jeg på jobb. Snakkes senere. Da folk kommer seg online igjen x) Endret 16. februar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Da var jeg på skolen, og har kommet på at det er to oppgaver som skulle vært gjort til idag Har glemt det helt denne helga Oo Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Lurer på hva jeg finner ut at jeg ikke har gjort når jeg kommer på skolen. Er alltid noen "hyggelige" overraskelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg