Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kanskje litt vanskelig og ha seg med en som ikke kunne røre på seg.. Tror det hadde vært jævlig ekkelt også når jeg tenker meg om.. :ermm:

Nei, da skulle jeg kunne velge hvem som skulle være ved bevissthet i så fall, og under min trolldom :p Og jeg hadde ikke blitt lenge i Norge om jeg kunne fryst tida.. Amerika, here I come!

Døgning er umulig for meg.. Tør ikke døgne heller, hørt at man faktisk kan dø av for lite søvn.. Uff.

Lenke til kommentar
Du skal døgne for egentlig? Har ikke døgnet på...uhm...6-7 mnd siden jeg flyttet jeg. Laifstyle=improved..

Ialleflall litt :p

Trøttheten blir litt borte innimellom, pluss at jeg har et jevnlig problem med å sovne. Og et stort problem med å våkne.

Nå er jeg ikke så veldig trøtt, og kommer til å ha vanskeligheter med å sovne før det er for sent. Mens spørs helt hvor mange som skal døgne her da, kjedelig når det ikke er noen man kan prate med. :wee:

Ghraag: Ja, det er digg det, men det funker ikke helt når jeg etterhvert skal være borte hele uka og kanskje få tid til å dra hjem i helgene. Og det er ikke sikkert jeg får gjort det hver helg engang. Så blir nok singel en lang stund fremover regner jeg med. :p

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...