Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå begynner det å føles som om døgning er en dårlig idè. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du skal døgne for egentlig? Har ikke døgnet på...uhm...6-7 mnd siden jeg flyttet jeg. Laifstyle=improved.. Ialleflall litt Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Blir kanskje litt vanskelig og ha seg med en som ikke kunne røre på seg.. Tror det hadde vært jævlig ekkelt også når jeg tenker meg om.. Nei, da skulle jeg kunne velge hvem som skulle være ved bevissthet i så fall, og under min trolldom Og jeg hadde ikke blitt lenge i Norge om jeg kunne fryst tida.. Amerika, here I come! Døgning er umulig for meg.. Tør ikke døgne heller, hørt at man faktisk kan dø av for lite søvn.. Uff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du skal døgne for egentlig? Har ikke døgnet på...uhm...6-7 mnd siden jeg flyttet jeg. Laifstyle=improved..Ialleflall litt Det er litt lettere å legge seg når man har noen å legge seg inntil da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har vært hjemem alene siden fredag men har ikke døgnet ennå. Skal jeg døgne i natt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning er umulig for meg.. Tør ikke døgne heller, hørt at man faktisk kan dø av for lite søvn.. Uff.:!: Ja forferdelig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg skal bare se sykkel før jeg legger meg. I to tida eller no. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har vært hjemem alene siden fredag men har ikke døgnet ennå.Skal jeg døgne i natt? Ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har vært hjemem alene siden fredag men har ikke døgnet ennå.Skal jeg døgne i natt? Ja. Hvorfor? Kjedelig aleine. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du skal døgne for egentlig? Har ikke døgnet på...uhm...6-7 mnd siden jeg flyttet jeg. Laifstyle=improved..Ialleflall litt Det er litt lettere å legge seg når man har noen å legge seg inntil da. Sant så sant. Gah...jeg savner "True.dat" gif'en.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vil ha en å sove sammen med. =( Jeg savner den følelsen av å ha en person som jeg er glad i ved siden av meg, En jeg kan holde rundt og virkelig slappe av sammen med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vil ha en å sove sammen med. =( Jeg savner den følelsen av å ha en person som jeg er glad i ved siden av meg, En jeg kan holde rundt og virkelig slappe av sammen med. AGREED. A Hundread Pøøørsent. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg melder meg på ledig-markedet xD Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Lars: jeg har ikke googla det, men har hørt om det. Jeg har ikke lyst til og prøve det for og se liksom.. lzm.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Se filmen hos Youtube Damn...Radiohead er elsk. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er godt å ha noen å sovne med ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du kan ikke mobbe meg lenger, Gisle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mobbe? Er jeg har å mobbe med da? Jeg mobber vel så mye jeg bare vil Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Du skal døgne for egentlig? Har ikke døgnet på...uhm...6-7 mnd siden jeg flyttet jeg. Laifstyle=improved..Ialleflall litt Trøttheten blir litt borte innimellom, pluss at jeg har et jevnlig problem med å sovne. Og et stort problem med å våkne. Nå er jeg ikke så veldig trøtt, og kommer til å ha vanskeligheter med å sovne før det er for sent. Mens spørs helt hvor mange som skal døgne her da, kjedelig når det ikke er noen man kan prate med. Ghraag: Ja, det er digg det, men det funker ikke helt når jeg etterhvert skal være borte hele uka og kanskje få tid til å dra hjem i helgene. Og det er ikke sikkert jeg får gjort det hver helg engang. Så blir nok singel en lang stund fremover regner jeg med. Endret 15. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg