No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Søndagsøl? For en gjeng. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fargoth, puster du tungt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det dumt av meg å trekke pusten hvert fjerde sekund?Njaa, kanskje vi skal be om en poll?Kom heller opp med noe litt mere oppfinnsomt da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen, jeg forstår meg ikke på mamma. Uansett hva jeg gjør er det jo galt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen, jeg forstår meg ikke på mamma. Uansett hva jeg gjør er det jo galt. Føler med deg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor skal lørdagene og søndagene mine gå så fort?? Jeg er sikker på at mine helger går fortere enn alle andre sine! Synes ikke det var mange timene siden det var fredag.. For ikke og snakke om hvor tregt mandagene mine går på jobb. Kunne jeg fått 1 super-power her i livet, så skulle det vært og fryse tida.. oh yes Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen, jeg forstår meg ikke på mamma. Uansett hva jeg gjør er det jo galt. Føler med deg. Takk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tror ikke du er alene om å føle det sånn Melisma. Synes helgene går så fort at jeg døgner natt til mandag innimellom, bare for å få mer tid til det jeg liker å gjøre. Legge puslespill og spille på munnharpa mi for eksempel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Foresatte flest er slik...er bare å vente noen år så blir du selv like uforståelig og uspiselig selv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Fargoth, puster du tungt?Nei, men pulsen er lav når jeg sitter i ro og mak slik som nå. Hvert tredje er kanskje mer nøyaktig, uten at jeg har ført noen statistikk. Kunne jeg fått 1 super-power her i livet, så skulle det vært og fryse tida.. oh yes Jeg ville også valgt å kunne fryse tiden. Så skulle jeg gått rundt å tafset på folk. Endret 15. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kom heller opp med noe litt mere oppfinnsomt da Hva med en poll på "bor fisken i havet" ja/nei? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kom heller opp med noe litt mere oppfinnsomt da Hva med en poll på "bor fisken i havet" ja/nei? Meeehe...ufattelig kjedelig. Mens vi venter på et konstruktivt forslag: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 DemonFudge: Ja, hadde jeg klart og døgne så hadde jeg gjort det, bare for og fått en langhelg liksom Fargoth: haha, ja tanken har streifet meg.. Stoppe tiden der bare jeg kunne bevege meg fritt og alle andre sto stille eller forsvant. Da hadde jeg løpt villt rundt på kjøpesentrene veit jeg! Ahh, gratis shopping Pluss at jeg hadde høvla over kjekkasene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kom heller opp med noe litt mere oppfinnsomt da Hva med en poll på "bor fisken i havet" ja/nei? Meeehe...ufattelig kjedelig. Mens vi venter på et konstruktivt forslag: [yotube]ygtBxhFc24A[/yotube] "Er det lenger til London enn med fly?" Alternativer: 3,14/ja/George W. Bush Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er jo lengst med tog, da. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kom heller opp med noe litt mere oppfinnsomt da Hva med en poll på "bor fisken i havet" ja/nei? Meeehe...ufattelig kjedelig. Hva med denne? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Lagd film med gutta fra 14.30 til 23.00 Skjer? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ser på film og leser på internett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fargoth: haha, ja tanken har streifet meg.. Stoppe tiden der bare jeg kunne bevege meg fritt og alle andre sto stille eller forsvant. Da hadde jeg løpt villt rundt på kjøpesentrene veit jeg! Ahh, gratis shopping Pluss at jeg hadde høvla over kjekkasene Mens tiden sto stille? lal, lykke til da Hva med denne? Nå begynner en å snakke om poll jah Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tror ikke du er alene om å føle det sånn Melisma. Synes helgene går så fort at jeg døgner natt til mandag innimellom, bare for å få mer tid til det jeg liker å gjøre. Legge puslespill og spille på munnharpa mi for eksempel. Helgene går meget fort, en dag til hadde ikke gjort noe. Fargoth: Skal ikke begynne å føre statistikk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg