Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal lørdagene og søndagene mine gå så fort?? Jeg er sikker på at mine helger går fortere enn alle andre sine! Synes ikke det var mange timene siden det var fredag.. For ikke og snakke om hvor tregt mandagene mine går på jobb.

Kunne jeg fått 1 super-power her i livet, så skulle det vært og fryse tida.. oh yes :cool:

Lenke til kommentar
Fargoth, puster du tungt?
Nei, men pulsen er lav når jeg sitter i ro og mak slik som nå. Hvert tredje er kanskje mer nøyaktig, uten at jeg har ført noen statistikk.

Kunne jeg fått 1 super-power her i livet, så skulle det vært og fryse tida.. oh yes :cool:
Jeg ville også valgt å kunne fryse tiden. Så skulle jeg gått rundt å tafset på folk. :fun: Endret av fargoth
Lenke til kommentar

DemonFudge: Ja, hadde jeg klart og døgne så hadde jeg gjort det, bare for og fått en langhelg liksom :p

Fargoth: haha, ja tanken har streifet meg.. Stoppe tiden der bare jeg kunne bevege meg fritt og alle andre sto stille eller forsvant. Da hadde jeg løpt villt rundt på kjøpesentrene veit jeg! Ahh, gratis shopping :love:

Pluss at jeg hadde høvla over kjekkasene :D:blush:

Lenke til kommentar
Kom heller opp med noe litt mere oppfinnsomt da :p

Hva med en poll på "bor fisken i havet" ja/nei?

Meeehe...ufattelig kjedelig.

Mens vi venter på et konstruktivt forslag:

[yotube]ygtBxhFc24A[/yotube]

"Er det lenger til London enn med fly?"

Alternativer: 3,14/ja/George W. Bush

Lenke til kommentar
Fargoth: haha, ja tanken har streifet meg.. Stoppe tiden der bare jeg kunne bevege meg fritt og alle andre sto stille eller forsvant. Da hadde jeg løpt villt rundt på kjøpesentrene veit jeg! Ahh, gratis shopping :love:

Pluss at jeg hadde høvla over kjekkasene :D:blush:

Mens tiden sto stille? lal, lykke til da :p

Hva med denne?
Nå begynner en å snakke om poll jah :)
Lenke til kommentar
Tror ikke du er alene om å føle det sånn Melisma. Synes helgene går så fort at jeg døgner natt til mandag innimellom, bare for å få mer tid til det jeg liker å gjøre. Legge puslespill og spille på munnharpa mi for eksempel.

Helgene går meget fort, en dag til hadde ikke gjort noe.

Fargoth: Skal ikke begynne å føre statistikk da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...