hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Genialt. :!: Det er en av de bedre turene jeg har vært på. Ja, by far! Nå har jeg også lappen, så nå skal jeg få meg bil og på roadtrip til Tyskland! Det blir fett! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg drikker Slurm nå. Det smaker veldig rart. Oppskrytt, altså? Forbannet være Fry! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har du ikke mentale bilder fra den dampende saunaen i Finland? Grr! De menneskene er enestående! De har skabb, rabies og aids. Noen har tilogmed fotsopp. Det er 23 stk og alle har vært i meg med minst tre kjepper! Det der er forresten veldig imponerende. Da har du faktisk slått rekorden vår. Yes, see you in Gjærmanny, cock! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det der er forresten veldig imponerende. Da har du faktisk slått rekorden vår. Yes, see you in Gjærmanny, cock! YOU DRINK YOUR WHISKY AND I DRINK MY CHEAP RED WINE! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg drikker Slurm nå. Det smaker veldig rart. Oppskrytt, altså? Forbannet være Fry! Fry kan ikke noe for det. For det første så er det avhengighetskapende og for det andre så har selveste Hypnotoad anbefalt det og da kan man ikke si noe annet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Min nye er et godt eksempel. SE PÅ DEN! URAMMET! Ser ut som.. som.. en... tele... Ja! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dude, det kommer ut av rompa på en diger intergalaktisk åme. Hva forventet du? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 YOU DRINK YOUR WHISKY AND I DRINK MY CHEAP RED WINE! And we did bodyshots all day! Jahaha, husker du det, Lars! DET GIKK _LITT_ GALT DA! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 And we did bodyshots all day! Jahaha, husker du det, Lars! DET GIKK _LITT_ GALT DA!Nei, tenk, jeg husker ikke det! DET VAR LITT RØDVIN, SÅ FEIS JEG RØDT OG SOVNA. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå ødela du egentlig de gode minnene mine. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 God kveld forumfolk! Hjemmee. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg drikker Slurm nå. Det smaker veldig rart. Oppskrytt, altså? Forbannet være Fry! Fry kan ikke noe for det. For det første så er det avhengighetskapende og for det andre så har selveste Hypnotoad anbefalt det og da kan man ikke si noe annet. Ser den. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå ødela du egentlig de gode minnene mine. Det var du som måtte sette flaskehalsen så langt inn at jeg så rødt! HE_HE_H_E! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Okei, nå kom de tilbake igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Var det E-ton som hadde Heino-avatar? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er ikke lett å blø neseblod fra ræva og drite ut av nesa, skjønner du! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er ikke lett å blø neseblod fra ræva og drite ut av nesa, skjønner du! Jeg finner denne samtalen både forstyrrende og underholdende. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg finner denne samtalen både forstyrrende og underholdende.Skal jeg gi deg noe lesestoff som vil blowjob your mind? YESSIR ARRAFAT DMNFDG, THERE IS CAKE ON MARS. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 God Kveld. Slitsom helg egentlig. Selvom jeg ikke har gjort noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg