Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er jo egentlig det, men de dagene du er ute på båt så blir det ensomt og.. ja. :blush:

Den gamle Hyundaien solgte jeg til søstra mi. Kjøpte to andre Hyundaier istedenfor, en Sonata og en Santa Fe. :p

Volcov, ja? :p Ja, det skal jeg love deg din pojk jävel!

Men jeg er sårbar når jeg er hjemme! :ermm: Dette tar jeg som utroskap og litt awesome... :(:(

Er hvite slitern borte? :--o Nå ble jeg lang i maska!

Det var jo cruisern!

POJKJÆVLAR. DE HAR IKKE NOE GODT Å KOMME MED I DAGEN SAMFUNN OG REGLENE FORBYR POJKJÆVELSKAP!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Men jeg er sårbar når jeg er hjemme! :ermm: Dette tar jeg som utroskap og litt awesome... :(:(

Er hvite slitern borte? :--o Nå ble jeg lang i maska!

Det var jo cruisern!

POJKJÆVLAR. DE HAR IKKE NOE GODT Å KOMME MED I DAGEN SAMFUNN OG REGLENE FORBYR POJKJÆVELSKAP!

Ja, og ikke sender du brev engang. Ikke en eneste sms. IKKE EN ENESTE MMS! Og jeg vet ikke hva slags dvergete, rare mennesker du trer nedpå stakan mens du er borte. :(

Den er borte ja. :p Måtte ha en bil med 4WD gitt. Men det var jævlig fine turer vi hadde i den hvite. :wee:

POJKJÆVLAR ER NO GO!

Lenke til kommentar

Egentlig er det helt uviktig også :D Men bare siden de prata om rammer.. Men over til noe annet.

Mora mi fant katten sin igår, fordi en venninne av henne igjen er synsk (påstår hun selv da) og da sa hun at katta var på en gård lenger vekk, og jaggu satt katta der gitt :D

Mora mi tror ikke på synske, men måtte bare gi det et forsøk fordi katta hennes har vært borte i over en uke (var ikke mora mi som spurte henne, hun synske vennen ringte selv og sa det). Hmm. merkelig.. :blink:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ja, og ikke sender du brev engang. Ikke en eneste sms. IKKE EN ENESTE MMS! Og jeg vet ikke hva slags dvergete, rare mennesker du trer nedpå stakan mens du er borte. :(

Den er borte ja. :p Måtte ha en bil med 4WD gitt. Men det var jævlig fine turer vi hadde i den hvite. :wee:

POJKJÆVLAR ER NO GO!

Har du ikke mentale bilder fra den dampende saunaen i Finland? Grr! De menneskene er enestående! De har skabb, rabies og aids. Noen har tilogmed fotsopp. Det er 23 stk og alle har vært i meg med minst tre kjepper!

IMA 4WELDRIVE! Fy flate, husker du da vi skulle til Lillehammer elns og endte opp i Drammen? Og vi dro jo seff innom Oslo sentrum og ble stoppa av purken fordi vi kjørte på rød lys! Faen så artig det var!

Lenke til kommentar

Da må hun ha betalt mye for det, for hun bor over 160 mil unna mora mi. Vet ikke helt jeg altså.. jeg tror ikke på sånt, men når det skjer foran øynene mine, ja så da må jeg jo tenke meg om litt liksom.. Var med selv og henta katten, og ja jeg skvatt da jeg så katta satt der. :ph34r:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
IMA 4WELDRIVE! Fy flate, husker du da vi skulle til Lillehammer elns og endte opp i Drammen? Og vi dro jo seff innom Oslo sentrum og ble stoppa av purken fordi vi kjørte på rød lys! Faen så artig det var!

Haha jaaa, og det var fullt av turister som fikk brukt kameraene sine! :!: Det er faen meg et bra minne. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...