Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er greia med avatarrammer?

De minsker jo kjangsen for å få avataren innenfor filstørrelsen betraktelig.

Jeg kunne egentlig tenkt meg 160x160 avatarer jeg, med mulighet for å velge hva man vil ha vist når man er innlogget, 160 eller 80

Avatarrammer er jeg for, synes det ser ryddigere ut. Men det viktigste er om avataren er 80x80, og ikke en annen tvilsom størrelse. Men idéen med å kunne ha en når man er avlogget, og en når man er pålogget er jo genial da. Kunne man hatt en med farger når man var online, og en med gråtoner for å vise at man var offline.

Lenke til kommentar

Tror du misforstod litt.

Mener at man kunne ha en standardstørrelse på avatarer for forumsidene når man er innlogget på 160x160, med mulighet for å skru ned til 80x80 - samtidig som man uansett får servert 80x80 avatarer når man ikke er logget inn, siden enkelte ikke liker så store avatarer.

Rammer bør forøvrig gjøres i selve forumdesignet, ikke i bildefilene, det er mest ryddige måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Jeg kan friste med webcamshow, kjedelig prat og musikk. Hvertfall frem til kl 06.00, så lenge alt går etter planen her.
Trodde det var eksklusivt for meg, jeg!

Har du Hundaien enda? :wee:

Hvis jeg bestemmer meg for å døgne, kommer jeg til å benytte meg av tilbudet.
Gjør det, Volcom_ kan sakene sine med å få folk til å ha/få latterkick.

Fnis. :wee:

Lenke til kommentar
Trodde det var eksklusivt for meg, jeg!

Har du Hundaien enda? :wee:

Ja, det er jo egentlig det, men de dagene du er ute på båt så blir det ensomt og.. ja. :blush:

Den gamle Hyundaien solgte jeg til søstra mi. Kjøpte to andre Hyundaier istedenfor, en Sonata og en Santa Fe. :p

Gjør det, Volcom_ kan sakene sine med å få folk til å ha/få latterkick.

Fnis. :wee:

Volcov, ja? :p Ja, det skal jeg love deg din pojk jävel!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...