binko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har lyst på sjokolade og kaffe, men så har jeg spist opp sjokoladen min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Løp og kjøp. Eller ta taxi. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Men jeg har brukt opp sjokoladekvotaen min, jo. Butikken er stengt. Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kvote meg her og kvote meg der. Vil du ha sjokkis, driter du i kvoten. Go go bensinstasjon. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva er greia med avatarrammer? De minsker jo kjangsen for å få avataren innenfor filstørrelsen betraktelig. Jeg kunne egentlig tenkt meg 160x160 avatarer jeg, med mulighet for å velge hva man vil ha vist når man er innlogget, 160 eller 80 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Lurer på det samme, folk mener det blir stiligere, men hver sin smak sier nå jeg. Jeg syns ikke det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva er greia med avatarrammer? De minsker jo kjangsen for å få avataren innenfor filstørrelsen betraktelig. Jeg kunne egentlig tenkt meg 160x160 avatarer jeg, med mulighet for å velge hva man vil ha vist når man er innlogget, 160 eller 80 Avatarrammer er jeg for, synes det ser ryddigere ut. Men det viktigste er om avataren er 80x80, og ikke en annen tvilsom størrelse. Men idéen med å kunne ha en når man er avlogget, og en når man er pålogget er jo genial da. Kunne man hatt en med farger når man var online, og en med gråtoner for å vise at man var offline. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tror du misforstod litt. Mener at man kunne ha en standardstørrelse på avatarer for forumsidene når man er innlogget på 160x160, med mulighet for å skru ned til 80x80 - samtidig som man uansett får servert 80x80 avatarer når man ikke er logget inn, siden enkelte ikke liker så store avatarer. Rammer bør forøvrig gjøres i selve forumdesignet, ikke i bildefilene, det er mest ryddige måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ikke alle avatarer passer med rammer heller da. Som Binko sin, og min ... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Syns man skulle få kunne ha animerte avatarer jeg da.. Ting som står stille er kjedelig! Endret 15. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ahh.. Jeg skjønner. Ja, hadde vært bra om de hadde fikset det sånn, er litt slit å tenke på å hive på en ramme hele tiden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan friste med webcamshow, kjedelig prat og musikk. Hvertfall frem til kl 06.00, så lenge alt går etter planen her.Trodde det var eksklusivt for meg, jeg! Har du Hundaien enda? Hvis jeg bestemmer meg for å døgne, kommer jeg til å benytte meg av tilbudet.Gjør det, Volcom_ kan sakene sine med å få folk til å ha/få latterkick. Fnis. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Si meg, er dere på hyttetur hver helg eller noe slikt? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hjemme igjen! Haha, dere to. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Syns man skulle få kunne ha animerte avatarer jeg da.. Ting som står stille er kjedelig! Jeg trenger ikke juletre på forumet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Trodde det var eksklusivt for meg, jeg! Har du Hundaien enda? Ja, det er jo egentlig det, men de dagene du er ute på båt så blir det ensomt og.. ja. Den gamle Hyundaien solgte jeg til søstra mi. Kjøpte to andre Hyundaier istedenfor, en Sonata og en Santa Fe. Gjør det, Volcom_ kan sakene sine med å få folk til å ha/få latterkick. Fnis. Volcov, ja? Ja, det skal jeg love deg din pojk jävel! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Og jeg som hadde håpa på strippeshow... Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg gikk for Earl Grey og en rad firkløver, er jeg syk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg