Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jaha? så uten de som bor lenger inne i landet har ikke like mange molekyler? Trodde det var mer på grunn av luftfuktighet eller no sånn jeg... Det er vel det man kaller luftfuktighet, da luftfuktighet også kan reffereres som vanndamp. Så jo høyere luftfuktighet, jo mer vanndamp, jo mer vanndamp jo flere molekyler som treffer deg i trynet når du er ute, og jo flere molekyler som treffer deg i trynet, jo mer intens blir temperaturen. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Filmer og døgning fungerer som regel VELDIG dårlig sammen, i hvertfall for min del xD Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er fristet, men får se det litt an. Har også noen filmer jeg kunne tenkt meg å se. Jaajaajaa, DU døgne? Hørte den sist gang, frøken! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Da var man hjemme igjen. Må se å få noe mat i kroppen før jeg svimer av. Togturer på over seks turer er jævlige. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 HVA?! Det var DU som kapitulerte sist gang, så ikke prøøøv deg engang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning høres lett ut på papiret men er håpløst IRL. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nei, nå vet jeg helt ærlig ikke hva du snakker om, HB. Fysjom. JEG kapitulere? Phf. Prh. Prææhæhæ! Døgning fungerer stort sett greit for min del. Jobber ute, og om jeg sovner da så liker jeg å tro at jeg fryser ihjel. Blir litt spenning i hverdagen på en måte. Moro med artig så lenge det er gøy! Endret 15. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning høres lett ut på papiret men er håpløst IRL. Eniig Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning høres lett ut på papiret men er håpløst IRL. Det er tiden mellom den 22 og 23 timen som er værst, egentlig ikke så ille. Veldig enkelt om man er ute å reiser og man må reise til syke tider. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Synes det er værst 4 om morran. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning er lett, det er rundt 28-30 timer øynene begynner å bli tunge og merker eg blunker lengre for hver gang. Men liten bump, avatar ramme anyone? er på mac og de har jo selvfølgelig ikke paint Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning høres lett ut på papiret men er håpløst IRL. Det er ikke så vanskelig. Alt du trenger er noe som holder deg for opptatt til å merke at du er trett. Derfor spiller jeg og ser en eller annen TV-serie samtidig. Kan holde det gående uten søvn eller mat i et par dager før jeg svimer av. Helsefarlig er det mest sannsynlig, men det fungerer da Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/u...iencemath/6e90/ Lenke til kommentar
Thebanished Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Datasmurf foar president! Jeg får meg bil til uka Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Døgning høres lett ut på papiret men er håpløst IRL. Det er ikke så vanskelig. Alt du trenger er noe som holder deg for opptatt til å merke at du er trett. Derfor spiller jeg og ser en eller annen TV-serie samtidig. Kan holde det gående uten søvn eller mat i et par dager før jeg svimer av. Helsefarlig er det mest sannsynlig, men det fungerer da NASA, har prøvd å få hyret Smurfen i en årrekke nå, på grunn av hans enestående egenskap. Men Smurfen vet hva han vil ha. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Fudge, din snik. Jeg kommer til å huske dette. Jeg sliter vanligvis klokka to om natta, og i filosofi-timene. Endret 15. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Heh. Var da fælt da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg bare tuller daaaa. Jeg sa meg jo enig at du kunne få en fri-runde neste gang. Blir bare så fryktelig kjedelig her, med mindre det er noen andre her som vil døgne da. Jeg kan friste med webcamshow, kjedelig prat og musikk. Hvertfall frem til kl 06.00, så lenge alt går etter planen her. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg bare tuller daaaa. Jeg sa meg jo enig at du kunne få en fri-runde neste gang. Blir bare så fryktelig kjedelig her, med mindre det er noen andre her som vil døgne da. Jeg kan friste med webcamshow, kjedelig prat og musikk. Hvertfall frem til kl 06.00, så lenge alt går etter planen her. Hvis jeg bestemmer meg for å døgne, kommer jeg til å benytte meg av tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg