Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

espen pai: men det var ganske frekkt sakt: :mad: ja såklart har eg traktorlappen (måtte ha oppkjøyring 3 gonger då men :blush: greide det til slutt :D) , men eg lerte aldreg kvar eg skulle fulle bensin henn!!!

skarstad: ja?? eller hæ? Eg fatar ikkje kva du meiner

Lenke til kommentar
espen pai: men det var ganske frekkt sakt: :mad: ja såklart har eg traktorlappen (måtte ha oppkjøyring 3 gonger då men :blush: greide det til slutt :D ) , men eg lerte aldreg kvar eg skulle fulle bensin henn!!!

om du fyller bensin på en trakor, så vil du ta livet av den ganske kjapt... og om du ikke kan fylle på diesel engang, så holder du deg langt unna maskiner til flere hundre tusen...

Lenke til kommentar
eg lerte aldreg kvar eg skulle fulle bensin henn!!!

Fortsatt er det vel diesel vi snakker om, er det ikke? :p

Jaja, synd for deg dette her. Håper det ordner seg uten for store problemer for deg, selv om jeg også syns dette var forholdsvis komisk.^^

Lenke til kommentar
Høyr her: For meg er bensin og diesel det same. Han bonden har ein tank med drivstoff (sansynlegvis deiesel då) ståande, og eg fullte i på det holet eg såg! korleis kunne eg vite at det skulle vere olje der liksom?? hm?

om jeg ikke bommer helt nå, så er det mest sannsynlig ivartfall ett klistermerke som indikerer at det er olje, og om du ikke er sikker, så lukter du... er lett og kjenne forskjell på diesel og olje..

Lenke til kommentar
Høyr her: For meg er bensin og diesel det same. Han bonden har ein tank med drivstoff (sansynlegvis deiesel då) ståande, og eg fullte i på det holet eg såg! korleis kunne eg vite at det skulle vere olje der liksom?? hm?

om jeg ikke bommer helt nå, så er det mest sannsynlig ivartfall ett klistermerke som indikerer at det er olje, og om du ikke er sikker, så lukter du... er lett og kjenne forskjell på diesel og olje..

Don't go advanced nå! ;)

Lenke til kommentar

espen pai: jaja det hadde sikkert vert lurt, men det hjelper ikkje vere etterpåklok. eg berre såg eit hol og tenkte ikkje over at det var feil så eg berre fullte det oppi der liksom, tenkte ikkje på å stappe nasen nedi å lukte og sånn liksom

Lenke til kommentar
espen pai: jaja det hadde sikkert vert lurt, men det hjelper ikkje vere etterpåklok. eg berre såg eit hol og tenkte ikkje over at det var feil så eg berre fullte det oppi der liksom, tenkte ikkje på å stappe nasen nedi å lukte og sånn liksom

Du kan jo trøste deg med at jeg har fylt diesel på bestefar sin bensin bil! :) Var bare et par liet, men det er faktisk sunt for motoren, da diesel renser! Men det er ikke bra andre veien. Altså bensin i diesel motor.

PS: Kom på at du fylte bensin der oljen skulle være. Det er ihvertfall ikke bra! :D

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

AHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA

SEriøst! Les dette i en annen setting :!:

Du kommer til å få et spennende liv :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...