Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 I smell jailbait btw. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 @ Lemon: ASL? MSN? BH-størrelse? Singel? ... Happy now? Taaakk. DERE FÅR IKKE VITE DET TAPERE MUAHHA Lenke til kommentar
t0njee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha! Ivrig! Jeg er singel ja Egentlig ikke så ivrig som det virker som. Jeg bare spurte om alt det alle lurte på sånn at det var over and done with. Haha! Skjønner! Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha! Ivrig! Jeg er singel ja Egentlig ikke så ivrig som det virker som. Jeg bare spurte om alt det alle lurte på sånn at det var over and done with. Du har vært her så lenge, at du veit hva alle lurer på Lars xD Slenger meg på de som sier du er kongen av "non moderatorer" ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 t0njee hei jeg er samebror og er singel også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha! Ivrig! Jeg er singel ja Egentlig ikke så ivrig som det virker som. Jeg bare spurte om alt det alle lurte på sånn at det var over and done with.Du har vært her så lenge, at du veit hva alle lurer på Lars xD Slenger meg på de som sier du er kongen av "non moderatorer" ^^Jeg glemte noe av det viktigste denne gangen da:"Bilde?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha! Ivrig! Jeg er singel ja Egentlig ikke så ivrig som det virker som. Jeg bare spurte om alt det alle lurte på sånn at det var over and done with.Du har vært her så lenge, at du veit hva alle lurer på Lars xD Slenger meg på de som sier du er kongen av "non moderatorer" ^^Jeg glemte noe av det viktigste denne gangen da:"Bilde?" Age vil jeg gjerne vite. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha! Ivrig! Jeg er singel ja Egentlig ikke så ivrig som det virker som. Jeg bare spurte om alt det alle lurte på sånn at det var over and done with.Du har vært her så lenge, at du veit hva alle lurer på Lars xD Slenger meg på de som sier du er kongen av "non moderatorer" ^^Jeg glemte noe av det viktigste denne gangen da:"Bilde?" Det er neste steg det Lars, få hu på RPP ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 HAr DNFK fått en ny jente Velkommen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå mangler hun (?) bare en lampe opp i ansiktet og en skikkelig skummel sikkerhetsvakt som skuler stygt på henne (?). Lenke til kommentar
t0njee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Føler nesten jeg får si takk da Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Velkommen ja. Merkelig så mye oppstyr det skal bli hver gang det kommer ei ny jente hit. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 @ Lemon: ASL? MSN? BH-størrelse? Singel? ... Happy now? Taaakk. DERE FÅR IKKE VITE DET TAPERE MUAHHA Hva om du får denne da? *vifte med sjokolade* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Føler nesten jeg får si takk da Det burde du , kan jeg tilby noe: cola, urge, kaffe? Lenke til kommentar
t0njee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå mangler hun (?) bare en lampe opp i ansiktet og en skikkelig skummel sikkerhetsvakt som skuler stygt på henne (?). Hvis det var til meg så skal jeg innrømme at jeg ikke helt skjønte den.. hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Over til noe annet. Takk Gud for overivrige små drittunger. Ringte noen av dem på døra her i stad og lurte på om de skulle måke for meg. Jeg regnet med de var ute etter penger og sa jeg ikke hadde noen kontanter så jeg kunen ikek betale dem. Men neida. De bare lurte på om de fikk lov å måke oppgangen for meg. De trengte ingen penger. Genialt. Det har snødd i nesten hele dag og jeg gruet meg som en tulling til å gå ut og måke. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tenk politiavhør. Lenke til kommentar
t0njee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Føler nesten jeg får si takk da Det burde du , kan jeg tilby noe: cola, urge, kaffe? Nei ellers takk Hadde vel kanskje sagt ja om det hadde vært en kaffelatte.. (hvis det er sånn det skrives) Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det faktum at jeg sitter her, heller enn med samf-boka, beviser igjen at dnfk er farlig for karakterene. Lenke til kommentar
t0njee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tenk politiavhør. Hehe.. Ja skjønte egentlig den.. men er bare litt treg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg