edge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) I går var jeg den som drakk mest, og likevel var jeg den eneste uten hodepine i dag Jeg liker genene mine Cream - Sunshine Of Your Love Endret 15. februar 2009 av edge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13108068 Arti, er han admin han Ueland? The one and only. Dog med sine kode-skills så er han også kjent som Gud Endret 15. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Lagt merke til at Freia Gele-sangen( ) ligner veldig på soloen i Sunshine Of Your Love( ) ? Endret 15. februar 2009 av edge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Også lagt merke til at den "ligner" på Elvis' Blue Moon? http://www.youtube.com/watch?v=4NkLUh_zMP8 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Også lagt merke til at den "ligner" på Elvis' Blue Moon? http://www.youtube.com/watch?v=4NkLUh_zMP8 OMG! We MUST call the government! red: nå fikk jeg lyst på gele Endret 15. februar 2009 av edge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Snakk om å ha stemme som masserer sjelen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ryan Adams - Fix It Ahhhhhhhh Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har tenkt litt. Vi trenger et vers til og en overgang til en annen melodi midt inni. Så kan det komme en wannabe hiphoper og fremføre det nye verset før det på slutten går over til originalmelodien.Sitter og irriterer meg grønn for jeg hadde funnet frem til et bra vers i natt, men siden jeg allerede hadde lagt meg så gadde jeg ikke slå på maskina og skrive det ned og nå husker jeg det selvsagt ikke lenger. Hva om du gjør det om til en rap. "*boom kapysh* kødder du meg Ueland, blir det fockings IP-ban *boom kapysh* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Goood morgen, kaféen. Hva er planene for dagen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 LueDotten og Roy kommer og skal se film her i dag. Hva om du gjør det om til en rap. "*boom kapysh* kødder du meg Ueland, blir det fockings IP-ban *boom kapysh* Sleng forslaget inn i Uelandsang-tråden, så skal vi se hva vi kan gjøre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hallooo. Skal til muttern for å vaske klær, iom at vannrørene her er rimelig fryst. Så skal jeg fikse døra opp til loftet. Akkurat nå er den rimelig hullete. Og det blir biff til middag med skikkelig saus, grønnsaker og poteter. Må unne seg noe godt før en hard arbeidsdag. Hva med deg, HB? Har du planer? Endret 15. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mmm, høres bra ut. Jeg hadde egentlig håpa på å ligge i fosterstilling i senga hele dagen, men vi skal nok en tur til Oslo og spise middag med onkelen min har blitt enda et år eldre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Goood morgen, kaféen. Hva er planene for dagen? Tja, siden dagen snart er ferdig, så har jeg vel igrunn gjort det jeg skulle i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Goood morgen, kaféen. Hva er planene for dagen? Tja, siden dagen snart er ferdig, så har jeg vel igrunn gjort det jeg skulle i dag Ferdig du liksom! Jeg sto nettopp opp, dagen har jo bare såvidt begynt! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er ihvertfall lenge siden det var morgen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har tenkt litt. Vi trenger et vers til og en overgang til en annen melodi midt inni. Så kan det komme en wannabe hiphoper og fremføre det nye verset før det på slutten går over til originalmelodien.Sitter og irriterer meg grønn for jeg hadde funnet frem til et bra vers i natt, men siden jeg allerede hadde lagt meg så gadde jeg ikke slå på maskina og skrive det ned og nå husker jeg det selvsagt ikke lenger. Jeg kan være wannabe hiphoper! Det er jeg meget god til! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan være wannabe hiphoper! Det er jeg meget god til! Notert i Uelandsangtråden ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Apropos musikk, som dere tillater dere å kalle det, så er Amarok herved min nye favorittaudioavspiller. Endret 15. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Testet den for litt siden, og hatet den hardt og lenge. iTunes har alt jeg trenger og ønsker og mer til. Macene skal ikke ha noe annet en iTunes. Endret 15. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg