Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt litt. Vi trenger et vers til og en overgang til en annen melodi midt inni. Så kan det komme en wannabe hiphoper og fremføre det nye verset før det på slutten går over til originalmelodien.

Sitter og irriterer meg grønn for jeg hadde funnet frem til et bra vers i natt, men siden jeg allerede hadde lagt meg så gadde jeg ikke slå på maskina og skrive det ned og nå husker jeg det selvsagt ikke lenger.

Hva om du gjør det om til en rap. "*boom kapysh* kødder du meg Ueland, blir det fockings IP-ban *boom kapysh*

Lenke til kommentar

LueDotten og Roy kommer og skal se film her i dag.

Hva om du gjør det om til en rap. "*boom kapysh* kødder du meg Ueland, blir det fockings IP-ban *boom kapysh*

Sleng forslaget inn i Uelandsang-tråden, så skal vi se hva vi kan gjøre.

Lenke til kommentar

Hallooo.

Skal til muttern for å vaske klær, iom at vannrørene her er rimelig fryst. Så skal jeg fikse døra opp til loftet. Akkurat nå er den rimelig hullete.

Og det blir biff til middag med skikkelig saus, grønnsaker og poteter. :fun: Må unne seg noe godt før en hard arbeidsdag.

Hva med deg, HB? Har du planer?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Goood morgen, kaféen. Hva er planene for dagen?

Tja, siden dagen snart er ferdig, så har jeg vel igrunn gjort det jeg skulle i dag ;)

Ferdig du liksom!

Jeg sto nettopp opp, dagen har jo bare såvidt begynt!

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt litt. Vi trenger et vers til og en overgang til en annen melodi midt inni. Så kan det komme en wannabe hiphoper og fremføre det nye verset før det på slutten går over til originalmelodien.

Sitter og irriterer meg grønn for jeg hadde funnet frem til et bra vers i natt, men siden jeg allerede hadde lagt meg så gadde jeg ikke slå på maskina og skrive det ned og nå husker jeg det selvsagt ikke lenger.

Jeg kan være wannabe hiphoper! Det er jeg meget god til!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...