No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det lov å skrive setninger her på forumet som:"Din fetter kommer til å pådra seg hoftedysplasi, om du ikke poster dette i 17 forskjellige tråder"? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Forumkjedeposter? Sure. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det lov å skrive setninger her på forumet som:"Din fetter kommer til å pådra seg hoftedysplasi, om du ikke poster dette i 17 forskjellige tråder"? Nei. Det vil falle inn under #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. og sikkert et par andre også. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det lov å skrive setninger her på forumet som:"Din fetter kommer til å pådra seg hoftedysplasi, om du ikke poster dette i 17 forskjellige tråder"? Nei. Det vil falle inn under #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. og sikkert et par andre også. Bra jeg forhørte meg her først da. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bra jeg forhørte meg her først da. ... og hvorfor har så herren tenkt å skrive spam-innlegg på forumet da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Å herreguuuuud! Fantastisk sang! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) www.uelandsangen.com redirecter nå rett til sangen for easy listenin' ^^ Aids ville kore på neste utgave. Begynner å bli en del som er med nå. Endret 15. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gleder meg til musikkvideoen kommer. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vil ha lead vocals i den hvis/når man lager den i metalversion! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Du skal ha lead growl ja ^^ Og Ida skal være med på vidzen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Woooohooooooo! <3 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bra jeg forhørte meg her først da. ... og hvorfor har så herren tenkt å skrive spam-innlegg på forumet da? Må jeg virkelig for klare det? Jaja. Spaming skaper frykt og kaos. Når et forum er fyllt med frykt og kaos kan det kjøpes billig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har tenkt litt. Vi trenger et vers til og en overgang til en annen melodi midt inni. Så kan det komme en wannabe hiphoper og fremføre det nye verset før det på slutten går over til originalmelodien. Sitter og irriterer meg grønn for jeg hadde funnet frem til et bra vers i natt, men siden jeg allerede hadde lagt meg så gadde jeg ikke slå på maskina og skrive det ned og nå husker jeg det selvsagt ikke lenger. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan går begynnelsen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13108068 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 God morgen DNFK! Det ble alt for sent i går, og nå er jeg syk.. Wohoo! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har tenkt litt. Vi trenger et vers til og en overgang til en annen melodi midt inni. Så kan det komme en wannabe hiphoper og fremføre det nye verset før det på slutten går over til originalmelodien.Sitter og irriterer meg grønn for jeg hadde funnet frem til et bra vers i natt, men siden jeg allerede hadde lagt meg så gadde jeg ikke slå på maskina og skrive det ned og nå husker jeg det selvsagt ikke lenger. Det er jo typisk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 GENIAL sang! *sette på repeat* Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13108068 Arti, er han admin han Ueland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg