Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hun spurte meg om hva jeg skulle i dag og da sa jeg som det var at jeg ikke hadde noen planer. Er ikke noe intressert (vet det er skrevet feil) i denne jenta bare så det er sakt . Er en jente som spør meg om vi skal finne på noe omtrent hver helg, men hun har aldri tid... Jenter er overvurdert uansett Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei Schnell! Jeg ser du er her! Hva har du brukt dagen din til da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei Schnell! Jeg ser du er her! Hva har du brukt dagen din til da? hei Rasch! jeg ser deg også Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og jeg ser ihvertfall deg Pai! Idag har jeg virkelig brukt penger! Skal ut idag og sosialisere meg! Kanskje det blir dame på meg også? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og jeg ser ihvertfall deg Pai! Idag har jeg virkelig brukt penger! Skal ut idag og sosialisere meg! Kanskje det blir dame på meg også? håper virkelig det blir det! trenger flere medlemmer :/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hehe ja, det jeg også tenkte på. Skaffe meg dame sånn at jeg kan joine gruppa! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 halla Rasch!!! eg har vore i fjoset , og sett tv resten av dagen nesten!! du då?? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hvor har du vært? Bytur Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hvor har du vært? Bytur Noe spennende i byen da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 halla Rasch!!! eg har vore i fjoset , og sett tv resten av dagen nesten!!du då?? Se der våkna du til! Fjøset sier du? Hva sa kyrne til godt da? Jeg har vært og shoppa i hele dag jeg! Kjøpt klær, sprit osv til i kveld! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 espen pai: om du berre køda med meg når du sa du var jente?? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 I morgen skal jeg klippe meg, og på onsdag får jeg linser. Nå blir jeg enda mer het, enn det jeg er nå Kanskje RPP, etter min extreme makover? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 espen pai: om du berre køda med meg når du sa du var jente?? tja... si det... Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 I morgen skal jeg klippe meg, og på onsdag får jeg linser. Nå blir jeg enda mer het, enn det jeg er nå Kanskje RPP, etter min extreme makover? før og etterbilder regner jeg vel med? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg måtte ta en pause fra RPP-postingen. Innboksen min ble full. Lurer på om jeg bare skal loke i dag, kjøre rundt og være kul eller noe. Har lyst til å vaske bilen, men det blir vel minusgrader igjen, så fryser alt av dører... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fyfaen, hva har de som laget barneTV tatt? Snakkende dukker og røde bussjåfører... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 nei ikje så mykje. eg øydela traktoren då :( fulgte på bensin der olja skulle vere og køyrde, så eg trur dette var siste dag eg hadde den jobben då hehehehe men eg håpar det går an å reparere den Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 før og etterbilder regner jeg vel med? Det er jo en ting... Førbilde er fikset Etterbilde om 4 dager... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fyfaen, hva har de som laget barneTV tatt? Snakkende dukker og røde bussjåfører... Åfyfaen, så sjukt! Det tror jeg aldri noen har gjort før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg