Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har laget gave til KongKake i dag ^^

Hahha! Hvis jeg lager en instrumental til den sangen.. kan noen her spille inn vokal over?`jeg har ikke mic

Jeg spiller inn jeg. TA DEG EN TUR!

jeg drikker øller! så jeg kan ikek kjøre .. og ikke gå.. for jeg se sjuk! men recorder du over? så mekker jeg en harry instrumental

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan gjøre det. Når trenger du den? Og noen bestemt dur du trenger den i? Noen spesiell pitch kanskje? (Nei, jeg synger, så får du tilpasse..)

Du synger jo.. Du må velge dur .. starta i C...

.. Eller vent!!

Spill inn i C dur i 130 dpm.. eller noe rundt der.. om du har prog til det? enklere å lage sang rundt vokalen .. ikke at det vil blir MEGA, me gøy! =D

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husk å legge på litt meningsløs techno-beat, smurfestemmer som synger om knulling på en barkrakk, så har du årets russelåt ;)

Lenke til kommentar
Kan gjøre det. Når trenger du den? Og noen bestemt dur du trenger den i? Noen spesiell pitch kanskje? (Nei, jeg synger, så får du tilpasse..)

.. Eller vent!!

Spill inn i C dur i 130 dpm.. eller noe rundt der.. om du har prog til det? enklere å lage sang rundt vokalen .. ikke at det vil blir MEGA, me gøy! =D

Prøve på det. Sitter og vurderer om jeg skulle tatt turen ned til deg, men dropper det. Skal fikse det straks. Sangen skal sendes meg for godkjenning før den legges ut btw..

Lenke til kommentar

.. Eller vent!!

Prøve på det. Sitter og vurderer om jeg skulle tatt turen ned til deg, men dropper det. Skal fikse det straks. Sangen skal sendes meg for godkjenning før den legges ut btw..

okai. du kan bare komme, men om ikke, bare kjør på! du skal selvf. få "godkjenne" den først :p

Edit. Jeg fant mic! men du får ta deg av synginga! :p

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
La oss alle synge vår hyllest til ueland:

Haha, nydelig sang :p

woho :new_woot: jeg skal på besøk til ei jævlig pen jente i Strømmen i vinterferien

Jeg skal på besøk til en jævlig hot fyr i Langesund i vinterferien. :D

Lenke til kommentar
Når kommer du tilbake?
Antagelig rundt en uke seinere. Har ikke bestilt returen enda. Tar det litt sånn på sparket og utfra om jeg MÅ tilbake fort eller ikke (Nav har det med å være uforutsigbare nemlig).

Jeg vet at jeg er overtrøtt når jeg ler høyt når jeg ser nick som "Hoppende Bryster"

Det verste er at jeg ler enda :ermm:

Det er indianernavnet vi plukket ut til Lemon. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...