Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg er også ensom, hvis man ser bort fra kartongen med rødvin. Og Anfall er siijip! Godt å høre at noen har det bra. JA ÆSJ. Øyh, jeg har ikke nektet noen ting. Jeg er bare lat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Send et påskeegg hit til Drøbak! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mmmmm.. Æsj Lier. Vet da faen hva Lier har med den drikken å gjøre Oo Lier, som i "løgner". Liker lørdagskosen min jeg ^^, Det heter "Liar" xD Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) GIEF PÅSKEEGG!!!!!!!!1111 sorry. er tom nå burde kansje holdt meg til EN pakke.. magen vræler! Det heter "Liar" xD Jæjææ. Pirk, pirk. Endret 14. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 *bilde* Gidd å friste meg! Men er crispo her så jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg er også ensom, hvis man ser bort fra kartongen med rødvin. Og Anfall er siijip! Godt å høre at noen har det bra. JA ÆSJ. Øyh, jeg har ikke nektet noen ting. Jeg er bare lat. Ser den. Får være grenser til kravstorhet, Lrz. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Han spør jo ganske pent da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ser den. Får være grenser til kravstorhet, Lrz. Ja, du får vise tissen din! Han spør jo ganske pent da... Han får på onsdag ffs! Edit: Dessuten må jeg se noen skikkelige dådyrøyne først. Endret 14. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Heihei, kaféen. Har dere det fint denne valentinskvelden? Nei. Absolutt ikke Det sku vært april og TG og jeg sku ha nerda med deg på. Da hadde det vært fin kveld da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ser den. Får være grenser til kravstorhet, Lrz. Ja, du får vise tissen din! Han spør jo ganske pent da... Han får på onsdag ffs! Picz in RPP etterpå da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ser den. Får være grenser til kravstorhet, Lrz. Ja, du får vise tissen din! Lars eller Lemon? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har en fin kveld, jeg! Lagde deilig middag og dessert og begynner å bli passe full og skravler med Venom og har webcamsamtale med min heite engelskmann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Picz in RPP etterpå da Gir ikke dama deg nok eller? Jeg har en fin kveld, jeg! Lagde deilig middag og dessert og begynner å bli passe full og skravler med Venom og har webcamsamtale med min heite engelskmann. Spurte han også pent eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Picz in RPP etterpå da Gir ikke dama deg nok eller? Joda Jeg er fornøyd jeg Tenkte mer på alle de andre nerdene som ikke får noe at all Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synd for dem. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men siste bussen til Drammen har gått. Jeg ville mer enn gjerne delt rødvinen min med deg! Den blir aldri tom uansett hvor mye jeg drikker. Jeg bor laaaangt forbi drammen. Men ja. Vi kan vel dele rødvin en annen dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har en fin kveld, jeg! Lagde deilig middag og dessert og begynner å bli passe full og skravler med Venom og har webcamsamtale med min heite engelskmann. Urettfeigt. Jeg vil også ha webcamsamtale med deg og bli passe full på rødvin. Jeg blir ikke passe full på sprit engang, må ha masse mer enn hva jeg har råd til ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har en fin kveld, jeg! Lagde deilig middag og dessert og begynner å bli passe full og skravler med Venom og har webcamsamtale med min heite engelskmann. Spurte han også pent eller? Han trengte ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kjekt å drikke så sjeldent som jeg gjør. Når jeg først gjør det, er jeg dritings på 3 halvlitere. Gi meg et par drinker og jeg stuper inn på dass etter 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg