Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe?

Lenke til kommentar
En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe?

Selvfølgelig gjorde hun det

Lenke til kommentar

jeg har heller ikke noe å gjøre.. *hinte til*

Lenke til kommentar
Selvfølgelig gjorde hun det

Okey :) .

jeg har heller ikke noe å gjøre.. *hinte til*

Hun spurte meg om hva jeg skulle i dag og da sa jeg som det var at jeg ikke hadde noen planer. Er ikke noe intressert (vet det er skrevet feil) i denne jenta bare så det er sakt :p .

Du trenger ikke være interessert i noen for å trene deg på å flørte litt vel?

Dra nå over til hu :p.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...