Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dans fugledansen for oss? det ligger en katt på beina mine Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 det ligger en katt på beina mine Aaaaaaw! Søt pus? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor lukter kyllingfileter så ille? O.o Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor lukter kyllingfileter så ille? O.o Døde dyr. Pleier lukte ræv, det. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Aaaaaaw!Søt pus? ganske søt ja bare litt feit Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ganske søt ja bare litt feit Vanlig huskatt, typisk? x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vanlig huskatt, typisk? x) vet igrunnen ikke... den er sort da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Døde dyr. Pleier lukte ræv, det. oO Godt poeng Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Døde dyr. Pleier lukte ræv, det. oO Tull. Bedervet organisk materiale kan lukte vondt, men det er ingen automatikk i at alt som er dødt stinker. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 vet igrunnen ikke... den er sort da Helt sort? oO Døde dyr. Pleier lukte ræv, det. oO Godt poeng Derfor spiser man det ikke. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 vet igrunnen ikke... den er sort da Helt sort? oO heldigvis ikke helt sort... har hvitt på magen, men er bare synlig når den ligger nede Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Derfor spiser man det ikke. x) Døde barn er jo bedre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe? Selvfølgelig gjorde hun det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe? jeg har heller ikke noe å gjøre.. *hinte til* Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selvfølgelig gjorde hun det Okey . jeg har heller ikke noe å gjøre.. *hinte til* Hun spurte meg om hva jeg skulle i dag og da sa jeg som det var at jeg ikke hadde noen planer. Er ikke noe intressert (vet det er skrevet feil) i denne jenta bare så det er sakt . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hoi. Da var jeg hjemme igjen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selvfølgelig gjorde hun det Okey . jeg har heller ikke noe å gjøre.. *hinte til* Hun spurte meg om hva jeg skulle i dag og da sa jeg som det var at jeg ikke hadde noen planer. Er ikke noe intressert (vet det er skrevet feil) i denne jenta bare så det er sakt . Du trenger ikke være interessert i noen for å trene deg på å flørte litt vel? Dra nå over til hu . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hoi. Da var jeg hjemme igjen hvor har du vært? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hoi. Da var jeg hjemme igjen Hoi, velkommen tilbake. Jeg har ikke gjort noenting idag! Huff da. Sittet her og syket. Så Alastor, hva blir det til? 5000 innlegg i søplekassa, ja takk. Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg