Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg liker "Flink", men deLillos overkjører Ida Maria totalt, hører jo nesten ikke den stakkars jenta ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 OH NO! Ser ut til at jeg må på jakt etter noe å ha i hullet mitt. (Har mistet spiralen min...FAEN I HELV..) <---- Øret, bitch. [insert random dirty joke] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Haha! Sitter og ser på skiskytning med far her.. Så kommer det fra han: "Stakkars Lars Berger(han har voldsomt underbitt) han kan jo ikke dusje noe lenge, da drukner han jo." Fy faen og jeg lo Be han skamme seg. Det er ikke pent å mobbe folk for slike ting. Han kan ikke noe for at han ser ut som et fugleskremsel. Kom fra rett kjeft? Påstår du at typen min ser ut som et fugleskremsel? Jeg kune ikke skremt en andunge en gang Du skremte Mikkel/Slask da du skulle kjøpe glidemiddel sammen med han. Oo Hva er det som er så skummelt med Lars da? Han er jo så snill. OH NO! Ser ut til at jeg må på jakt etter noe å ha i hullet mitt. Så det er det du kaller det! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg er trøtt og sliten. Føler at jeg ikke har gjort annet en å klage idag. Så det er sikkert litt min skyld. Har mest lyst til å finne puta men tror det blir til at jeg setter på en film uansett. valentine's suger balle Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 valentine's suger balle Whut? Er det valentines idag? Oi. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ammagad, måtte sette inn en lilla steinplugg. Nå skal jeg trøste meg med mat fra balkan. >:| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 http://www.klikk.no/helse/allmenn/article418739.ece Når slike mennesker får såpass mye oppmerksomhet og at majoriteten faktisk tror på at det funker, er det noe virkelig galt med verden.... frykter slikt mer enn atomkrig altså. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Påstår du at typen min ser ut som et fugleskremsel? Han gjør jo det da... litt som det i trollmannen fra oz valentine's suger balle Whut? Er det valentines idag? Oi. Hvorfor skulle jeg ellers lage middag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Påstår du at typen min ser ut som et fugleskremsel?Klart jeg ikke er noe fugleskremsel. Du er jo pingvinen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Seriøst Venom, så du ikke at den "jeg må på jakt etter noe å ha i hullet mitt" kunne tolkes på flere måter før du postet? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvorfor skulle jeg ellers lage middag? Du var sulten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg må si jeg virkelig er komfortabelt som skjeggete dame, og at jeg savner allehelgensdag ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Seriøst Venom, så du ikke at den "jeg må på jakt etter noe å ha i hullet mitt" kunne tolkes på flere måter før du postet? Nee-eei ??? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du var sulten? Det er jo derfor jeg har samboer jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Påstår du at typen min ser ut som et fugleskremsel? Han gjør jo det da... litt som det i trollmannen fra oz Ikke tving meg til å stenge deg inne i en bosscontainer. Påstår du at typen min ser ut som et fugleskremsel?Klart jeg ikke er noe fugleskremsel. Du er jo pingvinen min. Nei, du er ikke fugleskremsel. Det er du som er min pingvin jo! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du var sulten?Det er jo derfor jeg har samboer jo Det er henne du pleier å spise når du er sulten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Seriøst Venom, så du ikke at den "jeg må på jakt etter noe å ha i hullet mitt" kunne tolkes på flere måter før du postet? Nee-eei ??? Du ville at noen her skulle tilby seg å fylle hullet ditt! Dirty girl! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ikke tving meg til å stenge deg inne i en bosscontainer. Jaha? Hadde det ikke vært for becca hadde jeg puttet deg oppi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du var sulten?Det er jo derfor jeg har samboer jo Det er henne du pleier å spise når du er sulten? Skulle til å si noe nå men.. ingen kommentar Ikke tving meg til å stenge deg inne i en bosscontainer. Jaha? Hadde det ikke vært for becca hadde jeg puttet deg oppi Becca? Var det ikke tøsa di som stoppa deg da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Becca? Var det ikke tøsa di som stoppa deg da? Trodde det var begge 2 jeg... men uansett så var det du som ble holdt over dunken var det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg