n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Vurderte å sette på en film, men klarte ikke samle opp krefter til å sette den på. @LueDotten Uff, kjedelig da. @Smurf Javel? Noe spendene som foregår? Endret 14. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) @LueDotten Uff, kjedelig da. Pff. Er da ikke så ille. Øl er fint, men søvn er ikke å forakte det heller. Dessuten er kvelden fortsatt ung. Endret 14. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Pff. Er da ikke så ille. Øl er fint, men søvn er ikke å forakte det heller. Sant nok det. Men blander du Øl og søvn, vil du helst ikke våkne. Hvis du har drukket for mye såklart. Endret 14. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 n4w, konsert med Liliedugg i kveld, selv om jeg må dra alene blir det bra Kaizers slepper ny plate, jeg har fri til mandag kveld da jeg skal slenge inn de to tapene jeg brukte i dag på ei maskin så de kan synkes opp mot mastertapen, jeg får med meg Gladmat 09 likevel +++ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal øhh..se på MGP ikveld. Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Skulle vært på fest.. Jeg også, men komme meg ikke dit. Eller, kan jo gå, men 2-3 km bare oppoverbakke frister ikke like mye som festen... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 MGP interreserer meg ikkje. Så eg stakk innom diskusjon.no istedet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 MGP står på her og, men ikke jeg som ser på. Vurderer å lukke meg inne på rommet, hater dritten. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 n4w, konsert med Liliedugg i kveld, selv om jeg må dra alene blir det bra Kaizers slepper ny plate, jeg har fri til mandag kveld da jeg skal slenge inn de to tapene jeg brukte i dag på ei maskin så de kan synkes opp mot mastertapen, jeg får med meg Gladmat 09 likevel +++ Aldri hørt om Liliedugg, men det blir sikkert bra Virker som du får en konge helg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 n4w, konsert med Liliedugg i kveld, selv om jeg må dra alene blir det bra Kaizers slepper ny plate, jeg har fri til mandag kveld da jeg skal slenge inn de to tapene jeg brukte i dag på ei maskin så de kan synkes opp mot mastertapen, jeg får med meg Gladmat 09 likevel +++ Aldri hørt om Liliedugg, men det blir sikkert bra Virker som du får en konge helg. Veldig få har virker det som Jeg liker å se på de som pre-Wannskrækk, som igjen er pre-DumDum Boys, men er ikke helt det da Men er herlig musikk, spesielt Neonråte. Jeg betaler glatt 120 spenn cover og dårlige drinker til 80 spenn for det ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Veldig få har virker det som Jeg liker å se på de som pre-Wannskrækk, som igjen er pre-DumDum Boys, men er ikke helt det da Men er herlig musikk, spesielt Neonråte. Jeg betaler glatt 120 spenn cover og dårlige drinker til 80 spenn for det ^^ Aha, skal se om jeg finner noe av dem så jeg får hørt litt hva det er Du får kose deg. Tror jeg tar kvelden snart. Endret 14. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Deilig å slippe. Da blir det biff, slottspoteter og bernaise. Jeg kan lage sjokolademoussen. Jeg skal selvfølgelig stikke innom med en porsjon til deg, b-real. sorry, akkurat spist tapas, jævlig godt forresten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Veldig få har virker det som Jeg liker å se på de som pre-Wannskrækk, som igjen er pre-DumDum Boys, men er ikke helt det da Men er herlig musikk, spesielt Neonråte. Jeg betaler glatt 120 spenn cover og dårlige drinker til 80 spenn for det ^^ Aha, skal se om jeg finner noe av dem så jeg får hørt litt hva det er Du får kose deg. Tror jeg tar kvelden snart. Lykke til med det, er dårlig med det på YT og MySpace afaik. Men jeg er grei gutt og deler en lenke med deg http://trc.sjurvaage.com/files/ Kvelden er også fristende. Har vært oppe siden 6 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Morn! Jeg har ett kilo indrefilet av okse, ca 1 kilo, som jeg har surret inn i bacon, lagt det i en langpanne, sammen med løk. men jeg vet ikke hvor lenge det skal steke! Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Takker Smurf. @Espen Til det brenner eller begynner og komme sort røyk opp fra pannen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 @Espen Til det brenner eller begynner og komme sort røyk opp fra pannen. Da pleier det og være for sent Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7379 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Da pleier det og være for sent Tror det skal kunne funke med 175 grader i 45 minutter. Endret 14. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) @Espen Til det brenner eller begynner og komme sort røyk opp fra pannen. Da pleier det og være for sent Jeg ville brunt den på begge sider, for så å ettersteke den et kvarter-tjue i ovnen. Skal du steke 1KG indrefilet på panne vil baconet være kull før kjernen har blitt temperert. Edit: langpanne, ikke panne. Endret 14. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 er victoria latin for seier eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg