Llandari Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Når skulle vi gifte oss sa du? Når som helst! Suverent. Har du tid neste fredag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Suverent. Har du tid neste fredag?Newsbreak: Vi lever i et gigantisk byråkrati. Tviler på at det faktisk er mulig å gifte seg så raskt i dette firkantede landet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da er jeg i England, dessverre. Er hjemme på mandag igjen! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Og noen som har tips til å holde seg våken uten å innta koffein? Eple, inneholder et stoff som trigger samme hormonet som koffein. Endret 14. februar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Suverent. Har du tid neste fredag?Newsbreak: Vi lever i et gigantisk byråkrati. Tviler på at det faktisk er mulig å gifte seg så raskt i dette firkantede landet. Hmmm... Du sier noe der. Da er jeg i England, dessverre. Er hjemme på mandag igjen! Ifølge Lars rekker vi ikke å ordne papirene så fort uansett, så vi kan ta det når du kommer igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Neida, en klassekamerat i videregående gifta seg etter 3 uker med dama. Også ble de skilt igjen etter 2 mnd. Som han så fint sa det "Vi har slått opp igjen"..og det var faktisk giftemål i kirke. Idiot 2k. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Suverent. Har du tid neste fredag?Newsbreak: Vi lever i et gigantisk byråkrati. Tviler på at det faktisk er mulig å gifte seg så raskt i dette firkantede landet. Hmmm... Du sier noe der. Da er jeg i England, dessverre. Er hjemme på mandag igjen! Ifølge Lars rekker vi ikke å ordne papirene så fort uansett, så vi kan ta det når du kommer igjen. Hvis du kjenner noen som er kaptein så kan han ta dere med ut internasjonalt farvann da. Tror de da kan vie dere. Neida, en klassekamerat i videregående gifta seg etter 3 uker med dama. Også ble de skilt igjen etter 2 mnd. Som han så fint sa det "Vi har slått opp igjen"..og det var faktisk giftemål i kirke. Idiot 2k.Haha. Spesielt... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da var nytt databord og bok/kattehylle montert og plassert. Oppryddingen tar jeg senere. Ser bare bomba ut her og i gangen utenfor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva har jeg sagt om å smulge ulovlige innvandrere i diverse hulrom?Men de betaler jo faen så godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ah, godt å være hjemme ... Det verste er at det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å sette på folkemusikk. Har hørt på det siden 9:30 i morges, masurka, pols, stev, slåtter, vals, reinlender og det hele, de andre holdt på å bli gale, jeg vil ha mer ... Ha ha ha Var noen heftige trekkspill der, må si det, og fyren på bukkehorn var mann! Nå skal jeg bare slappe av, fyre opp ovnen, ha i meg en pizza, åpne en pilsner, høre på folkemusikk og ha et chillax voers alene ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor var det at du sa du hadde vært igjen? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eple, inneholder et stoff som trigger samme hormonet som koffein. Kult! har masse epler så skal sette igang å knaske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor var det at du sa du hadde vært igjen? Namdalseid. For å skrive direkte av fremsida av programmet jeg bøffa med meg ... Beitstaden Historielag Slåttemusikk Mest frå Namdalseid Programleiar Marit Vestrum Namdalseid Samfunnshus Laurdag 14. Februar 2009 Det svingte og tok av, og jeg prata mye med en av trekkspillgubbene, jævlig trivelig fyr. Han har spilt på en "festival" som jeg tilfeldigvis var med på Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Epler er godt, jeg spiser for lite frukt. Neste uke, ingen snop, bare frukt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Frukt er nam. Og savn. Jeg reagerte allergisk på epler da jeg var 3-4 år. Siden har det bare gått nedover med alt som er nam =/ Appelsiner og andre sitrusfrukter, pærer, kiwi (mest savn!), mango, melon og alt som er godt. Etter hvert ble jeg allergisk mot grønnsaker også, også meget stort savn. Gressløk, salat, kål, neper ... Åh, som jeg savner det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hørtes ikke ut til å være helt min ting dessverre men kunne sikkert ha vært artig hadde en riktig promille. Be det noe svingdom på deg da smurfen? Da passerte en Sarpsborg...en times tid sånn ca til en er i Oslo. Øhm...er slags allergisk reaksjon du får på frukt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ingen svingom på meg, dessverre. Var gøy å se på han ene gamlingen med skikkelig heavy skjegg som sto ut i alle retninger, svingte seg med 9-10 forskjellige damer De andre kællene satt bare og digga musikken og chilla Jeg var opptatt med å holde utsnittet på ene kameraet korrekt på alle på scenen, samt vandre rundt nede og hjelpe til med lyden og sånn. Følte dog jeg gjorde mer i går, da vi rigga og jeg sprang rundt og var med på å fikse alt mulig, fra å fikse PA-anlegget og legge kabler til å fikse nok og rett lys. Jævlig gøy, faen meg nesten mer gøy å rigge opp til et sånt arrangement enn det er å filme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Dødlig reaksjon.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Klør i munnen, røde, kløende prikker rundt om på kroppen, rennende og sviende øyne, snørrete nese og sånn. Det får jeg på alt fra støv og god mat til pelsdyr og fjærkre =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg