L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Vodka, never again!Yeah right. Hvor har jeg hørt den før? Endret 14. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er jo mye deiligere å være brisen enn full. De fleste har jo et gyllent punkt hvor man er i akkurat perfekt vigør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det er jo mye deiligere å være brisen enn full. De fleste har jo et gyllent punkt hvor man er i akkurat perfekt vigør. Helt enig, det og være helt borte vekk er ikke særlig gøy, men når en har funnet mellompunktet mellom brisen og full, så er det egentlig ganske så deilig. Som en bonus slipper en somregel den verste bakfylla, og en husker det meste. Endret 14. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg får fyllemage satt i praksis, er kvalm og må på dass og drite hvert 30. minutt hele morgenen etter stort sett. Derfor hater jeg å være for full. Liker egentlig ikke i det hele tatt å være overbrisen. Og når man våkner etter 4 timers søvn, knusktørr i kjeften, og tør ikke røre seg fordi man ikke vet om man er dødskvalm eller ei. Men ikke får sove mere heller. Da tenker man "hva faen er vitsen?" Alkohol er gift, og kroppen vil ikke ha dritten inni seg. Endret 14. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Glad jeg aldri blir fyllesyk jeg.. Endret 14. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Fjortisfyll ftw. Er da ikke noe vits i å gå for sprit hvis du ikke skal bli ordentlig full eller har tenkt til å drikke med måte folks... Da tar man av ifra Göteborg og er på vei videre.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Oja haha dårlig... fant nettopp ut at jeg hadde klint med 3 stk, og alle hadde sett på.. pluss rett etterpå hadde jeg visst nok BODD over doen i en halvtime.. heftig spying Og hva sa typen din til det? Edit: Glem det, jeg har visst ikke fulgt med godt nok i andre tråder. Endret 14. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 i mitt spill går det ikke ann å bli full, jeg trenger å være edru for å analysere mine mål i spillet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ditt spill? FPS spill? Har du hår nok på brystkassa til det der? Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det "gyllne" punktet, mellom brisen og full, er herlig <3 Blir ikke bedre Jeg har faktigst aldri drukket meg helt borti natta, og glad for det egentlig... Har hatt redusert minne noen ganger, men aldri helt blåst Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Og hva har vi lært av dette?At jeg aldri skal bli full. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det "gyllne" punktet, mellom brisen og full, er herlig <3 Blir ikke bedre Jeg har faktigst aldri drukket meg helt borti natta, og glad for det egentlig... Har hatt redusert minne noen ganger, men aldri helt blåst Det krever jo en del prøving og feiling for å komme til det gylne punktet hver gang. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det "gyllne" punktet, mellom brisen og full, er herlig <3 Blir ikke bedre Jeg har faktigst aldri drukket meg helt borti natta, og glad for det egentlig... Har hatt redusert minne noen ganger, men aldri helt blåst Det krever jo en del prøving og feiling for å komme til det gylne punktet hver gang. Spyr man, er man over Trenger bare det ^^ Ikke noe mer prøving. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 At jeg aldri skal bli full.Godt. Hold deg til canna i stedet. Det er sunnere. Hvertfall om det intaes oralt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ser ut som jeg har skaffet meg date med en fotograf! Burde ikke juble for tidlig, men bare ble så glad nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Trodde datingen din var over jeg...noe du vil fortelle? Har tenkt litt på samme greia om jeg og madammen skulle gjøre noe artig hos en fotograf. Er vel det å finne noen som kunne gjøre det til en fornuftig pris, mao ikke hos fame for eksempel... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Spyr man, er man over Trenger bare det ^^ Ikke noe mer prøving. Med mindre man spyr for mye, og havner langt under det gylne punktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Trodde datingen din var over jeg...noe du vil fortelle? Har tenkt litt på samme greia om jeg og madammen skulle gjøre noe artig hos en fotograf. Er vel det å finne noen som kunne gjøre det til en fornuftig pris, mao ikke hos fame for eksempel... Jeg kunne gjerne gjort det gratis, men er litt vanskelig med den avstanden. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Spyr man, er man over Trenger bare det ^^ Ikke noe mer prøving. Med mindre man spyr for mye, og havner langt under det gylne punktet. Den var dyp Quicko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Avstand er noe dritt jah. Er glad jeg ikke sliter med det. Må dere ikke holde dere alt for mye på pinebenken og ha for mye avstand...det dreper samme pokkern hva. Par mil ifra svenskegrensa nå tror jeg...gi meg en bil så skulle jeg ha tatt turen på halvparten av tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg