Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke Fantomet som aldri sover? Eller. Nei. Det er han som liksom aldri dør, men som i hemmelighet avler avkom til å ta over stafettpinnen. Sukk. Jeg savner å lese Fantomet.

JAMMEN hør da. Jeg hadde et skikkelig godt argument for å legge meg, men nå forsvant det.

DF: HAHAHAHAHHA. Når jeg ler så høyt er jeg trøtt.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Er jeg rar når jeg synes at uniformen min har noe å si for hvor godt jeg trives på jobben?

Nei.

~ men du er generelt bare rar <4 <-- en mer enn <3..

Har hørselvern med radio jeg. Snedig det. :p

Jeg kan ikke bruke det på jobb :b

Endret av MSg
Lenke til kommentar

AWW. -jobber ikke du i barnehage, forresten? Da BØR du jo få lov å bruke hørselvern.

Enten type piqué-skjorte eller vanlig penskjorte. Greia er at jeg har relativt smal midje i forhold til pupper og hofter (eller omvendt), og disse skjortene er laget for å passe alle størrelser - ergo blir de veldig store i ryggen og rundt magen. Jeg føler meg bare DIGER i det.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar

Nei. Lover deg. Men det får finnes grenser for forfengelighet,- det er jo mest nærsynte gamle mennesker der uansett.

Samme her, jeg hadde blitt gal av sutring og grining og femten unger som må ha hjelp til å kle på seg før de skal ut og leke og søling når de spiser.

Lenke til kommentar

Joda, er greit nå da det huset vi jobber på ligger ganske øde til. Men blir sikkert fin når vi skal jobbe i Oslo og gå rundt med is i barten og se ut som vi egentlig ikke klarer å bevege på armene. :wee: Men men, er gøy uansett.

Tror fortsatt du ser bra ut i postkontoruniformen (puh) din jeg. :fun:

Nå trengs det påfyll av kaffe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...