Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 De går for å være skrekkfilmer, men til og med JEG kan se dem aleine. Toeren går på tv nå. Straks ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Tenåringskrekk fra 2000-tallet. Friday the 13th på tv4 nå. Endret 14. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jenter: Hvilke utslag kan en valentinsgave ha? Bare positive? Spør bare av sånn helt reen nyskjerrighet.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kommer litt an på hvilke forventninger hun føler du sitter med etter å ha gitt henne den, vil jeg si. Lyst å utbrodere litt om gave og intensjoner? Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Om verden bare hadde vært som matte.. to streker under svaret Jeg går i klassen med henne, hun er veldig høyt oppe i rankstigen, det er forsåvidt jeg også, tingen er det at jeg er hysterisk morsom.. noe som gjør at folk flest ser for seg meg som en klovn, ikke som en romantiker, hvis du forstår. Er det noen sjanse for klovner i samfunnet? Endret 14. februar 2009 av ole-c Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Så du oppdateringa mi? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er definitivt en plass for dere - jeg er en fan. Hvis jeg var deg, ville jeg ikke gjort så mye ut av det. Ønsk henne en god valentinsdag og gi henne evt. sjokolade av noe slag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det noen sjanse for klovner i samfunnet?Ari Behn er jo en skikkelig klovn og han ser jo ut til å ha klart seg bra. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva sier du om en facebook gave? Er det noen sjanse for klovner i samfunnet?Ari Behn er jo en skikkelig klovn og han ser jo ut til å ha klart seg bra. :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Haha, det er fint. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal kjøpe 5 roser til min date, også spandere kino tur Blir koslig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal kjøpe 5 roser til min date, også spandere kino tur Blir koslig Uu, har du date? Så gøy! Facebook-gave er jo ideelt, viser at du bryr deg uten at du gjør en stor greie ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal kjøpe 5 roser til min date, også spandere kino tur Blir koslig Å herre. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal kjøpe 5 roser til min date, også spandere kino tur Blir koslig Uu, har du date? Så gøy! Facebook-gave er jo ideelt, viser at du bryr deg uten at du gjør en stor greie ut av det. Er bestevennina mi Men, jah... Vi ble enige om at det ble en date Facebook blir litt sånn man kan slenge på, kjøp en liten søt bamse, istede for noen tastetrykk på facebook, tar deg 10 min lenger tid, men så betyr det mer også Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bamse er harry. Hun skal være på knærne etter deg for å synes at det er søtt. Eller, jeg syns det. Veit om mange av venninnene mine som syns det er det søteste i verden. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bamse er harry. Hun skal være på knærne etter deg for å synes at det er søtt. Eller, jeg syns det. Veit om mange av venninnene mine som syns det er det søteste i verden. Hvis du har så mange venniner som elsker det, kanskje det ikke er så harry? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 ...det er en BAMSE. De samme venninnene synes forresten også at romantiske komedier og Westlife (I kid you not) er toppen av kultur. Gi meg en klem, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 ...det er en BAMSE. De samme venninnene synes forresten også at romantiske komedier og Westlife (I kid you not) er toppen av kultur. Gi meg en klem, så er jeg fornøyd. *klemme* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hadde ikke sagt nei til en vaskebjørnbamse. Eller en levende vaskebjørn. Fikk en av Sjur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg