-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Så det er ingen snille moderatorer som vil fjerne 5000 poster på meg? La meg gjette: Mest aktiv i World of Warcraft( 4880 innlegg / 42% av dette medlemmets aktive innlegg ) Dette du vil ha vekk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva får deg forresten til å tro at jeg ikke er en selv? Enten så tror jeg det beste om alle inntil det motsatte er bevist. Eller så er det mannlig intuasjon. Finnes det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 La meg gjette:Mest aktiv i World of Warcraft( 4880 innlegg / 42% av dette medlemmets aktive innlegg ) Dette du vil ha vekk? Definitivt! Derfor jeg driver og poster rundt, er litt flaut. Selv om det var gøy å spille det da, det skal sies Nie: Tydeligvis. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva får deg forresten til å tro at jeg ikke er en selv? Enten så tror jeg det beste om alle inntil det motsatte er bevist. Eller så er det mannlig intuasjon. Finnes det? jeg trodde det heter intuisjon jeg... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie: Tydeligvis. Jeg er imponert. Hvordan funker den? ^^ Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er imponert. Hvordan funker den? ^^ Den blir erigert hver gang en toppløs dame går forbi Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Den blir erigert hver gang en toppløs dame går forbi Aaaaaaah. DEN intiuisjonen, ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Så det er ingen snille moderatorer som vil fjerne 5000 poster på meg? Vil du heller at det skal stå mest aktiv i Papirkurven? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er imponert. Hvordan funker den? ^^ La oss bare si mye morro ut av små gleder. Forresten, tildekt er bedre enn bart Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trodde respekt kom av trivelighet jeg? At man ble likt ^^. joda... respekt er kaskje feil ord... prøver med fryktet heller tror jeg.... respekt har du igrunnen jeg.... Om jeg er fryktet så er hele poenget med å være mod borte. Dersom en mod er fryktet, er han ingen god mod . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Så det er ingen snille moderatorer som vil fjerne 5000 poster på meg? Vil du heller at det skal stå mest aktiv i Papirkurven? dere kan flytte de over på meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vil du heller at det skal stå mest aktiv i Papirkurven? Ja Det er stil. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Gutter altså.. Ja, er noen syke skapninger det der. ^^ La oss bare si mye morro ut av små gleder. Forresten, tildekt er bedre enn bart Skumle greier. Edit: Klikka litt for nettet mitt, ja. x) Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 La oss bare si mye morro ut av små gleder. har du en liten en Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, er noen syke skapninger det der. ^^ Helt enig Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, er noen syke skapninger det der. ^^ Helt enig Men, man må nesten bare like dem. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men, man må nesten bare like dem. ^^ Noen av dem er så kjekke Er dette for seint til å inrømme at jeg har innovertiss? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 har du en liten en Dere skjønte at jeg hadde lagd den "sex med 9cm penis" da... Men snakker jo om den gylne halvmeter da:) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Men, man må nesten bare like dem. ^^ Noen av dem er så kjekke Er dette for seint til å inrømme at jeg har innovertiss? Også så søte som de er når man forvirrer dem. ^^ Du kan innrømme at utovertissen din har lyst på utovertiss og ikke innovertiss? har du en liten en Dere skjønte at jeg hadde lagd den "sex med 9cm penis" da... Men snakker jo om den gylne halvmeter da:) Når vi først er inne på størrelser: Dette dyret er veldig apatisk og rolig av seg, med mindre du berører den frovokste penisen. Da blir MacGyver kontaktet og menneskeheten utslett ved hjelp av ducktape og Herbal Essence-sjampoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg