Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja. Men kan du se for deg en uendelig stor sirkel? Hvor stopper den? Den gjør jo ikke det, den er uendelig stor. Går den rundt seg selv? Nei, for da avgrenser du den. Den er bare uendelig.

Hvis du ikke kan avgrense den, tror jeg du egentlig bare har en flate. Analogt med uendelig langt linjestykke og linje i én dimensjon.

I morgen er det NM i Rubiks kube her i Trondheim, forresten. Fancy stuff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag?

Både ja og nei.

For å sitere godgutta i Backstreet Boys: Tell me whyy.

Var greit på skolen for da kunne jeg redigere film og ikke tenke på noe annet, utenom det så har jeg ikke tenkt å legge ut om noe her siden det ikke er deppetråden.

Lenke til kommentar

Jeg så meg nødt til å ta en miniryddeaksjon i dag, kom i skade for å knuse en vase da jeg snubla meg bort mot senga mi i mørket natt til i dag. Jeg kan i det minste se gulvet mitt igjen. Hadde håpa på å sløve i morra, men akk nei - må ut og kjøpe hylleknekter og Dexem. Hvilket igjen vil si at jeg må opp tidlig. Grøss.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Jeg så meg nødt til å ta en miniryddeaksjon da jeg kom i skade for å knuse en vase da jeg snubla meg bort mot senga mi i mørket natt til i dag. Jeg kan i det minste se gulvet mitt igjen. Hadde håpa på å sløve i morra, men akk nei - må ut og kjøpe hylleknekter og Dexem. Hvilket igjen vil si at jeg må opp tidlig. Grøss.
Det tyder jo på at du kan innrede resten samtidig for at det skal stå i stil, det.

Heiheihei, jeg sløver ikke hver kveld. Jeg har sex også.
Ikke skryt på deg for mye.

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...