Daniel Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja. Men kan du se for deg en uendelig stor sirkel? Hvor stopper den? Den gjør jo ikke det, den er uendelig stor. Går den rundt seg selv? Nei, for da avgrenser du den. Den er bare uendelig. Hvis du ikke kan avgrense den, tror jeg du egentlig bare har en flate. Analogt med uendelig langt linjestykke og linje i én dimensjon. I morgen er det NM i Rubiks kube her i Trondheim, forresten. Fancy stuff. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For min del skulle helgen bestå av en pokerturnering type 130 stk, røk tidlig ut, men gøy lell. Det er synd, men sånn er det! Vinner ikke alltid vettu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Både ja og nei. For å sitere godgutta i Backstreet Boys: Tell me whyy. Var greit på skolen for da kunne jeg redigere film og ikke tenke på noe annet, utenom det så har jeg ikke tenkt å legge ut om noe her siden det ikke er deppetråden. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen andre som finner det lett irriterende med teksten som kommer over musikkvideoene på NRK3 nå? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Både ja og nei. *Titte bort på folket* Jeg sløver i kveld. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Det gjør du jo hver kveld, frøken. Men mja, er vel skylding i å sløve i kveld selv. Prøøøøver å isolere litt i dette forblåste jævelhuset. *riste på knyttneven* Endret 13. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 *Titte bort på folket* Jeg sløver i kveld. Sløving er digg. Lurer på å sløve litt selv snart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg så meg nødt til å ta en miniryddeaksjon i dag, kom i skade for å knuse en vase da jeg snubla meg bort mot senga mi i mørket natt til i dag. Jeg kan i det minste se gulvet mitt igjen. Hadde håpa på å sløve i morra, men akk nei - må ut og kjøpe hylleknekter og Dexem. Hvilket igjen vil si at jeg må opp tidlig. Grøss. Endret 13. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Heiheihei, jeg sløver ikke hver kveld. Jeg har sex også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva er Dexem? Ja sorry da, men det er sikkert Gisle som gjør all jobben da også. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje jeg er den ivrige, hardbarka domina'n? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg så meg nødt til å ta en miniryddeaksjon da jeg kom i skade for å knuse en vase da jeg snubla meg bort mot senga mi i mørket natt til i dag. Jeg kan i det minste se gulvet mitt igjen. Hadde håpa på å sløve i morra, men akk nei - må ut og kjøpe hylleknekter og Dexem. Hvilket igjen vil si at jeg må opp tidlig. Grøss.Det tyder jo på at du kan innrede resten samtidig for at det skal stå i stil, det. Heiheihei, jeg sløver ikke hver kveld. Jeg har sex også.Ikke skryt på deg for mye. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) ^ Ah, det er litt sugent da. :/ Ja, det tror jeg faktisk du er, Venom. *redd* Endret 13. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eksemsalve. En av mange (til nå) bortglemte grunner til at jeg egentlig syns vinteren skulle tatt slutt etter jul. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ^ Ah, det er litt sugent da. :/ Ja, det tror jeg faktisk du er, Venom. *redd* Ja, du burde virkelig frykte meg. *HOST* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Not really, er ikke du 146 cm høy eller noe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da dro pokervennene mine. Skal jeg legge meg eller gjøre noe annet? Vinterferie, så å snu døgnet er ikke stress. Jeg er litt trøtt da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Not really, er ikke du 146 cm høy eller noe? Ikke finn deg i slikt snakk, Venom! Hopp opp og bit DemonFudge i leggen! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da dro pokervennene mine. Skal jeg legge meg eller gjøre noe annet? Vinterferie, så å snu døgnet er ikke stress. Jeg er litt trøtt da.Deilig å sove ut dagen og være våken på nettene synes nå jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) lol Endret 14. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg