Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg aner ikke. Er for mørkt at jeg kan se været Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg aner ikke. Er for mørkt at jeg kan se været Gledesdreper.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Da satt man i Bergen^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ja. Men kan du se for deg en uendelig stor sirkel? Hvor stopper den? Den gjør jo ikke det, den er uendelig stor. Går den rundt seg selv? Nei, for da avgrenser du den. Den er bare uendelig.Nei, ingen kan si med ord hvor stor den er. Infinite, eller uendelig, som det heter på norsk beskriver det dog. En sirkel kan dog ikke gå rundt seg selv, da den er knyttet sammen. Et parallellogram blir nogenlunde det samme. De treffer ALDRI hverandre, men de kan gå uendelig. Wæwæwæ. Nå tar jeg meg mitt første lovlige konjakkglass. Endret 13. februar 2009 av Hylo Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og hva skjer i Bergen på denne tiden av døgnet? ^^, Lenke til kommentar
brasj Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg ser etter en brun/rød/annen jordfarget tom dagbok i skinn eller lær, og den skal ha lås. Min aller beste venninne i hele verden ønsker seg en sånn, noe ala den som er i Prinsesse på prøve-filmene. Hvor i alle dager poster jeg en sånn tråd? Jeg finner verken en sånn bok (brukt google for det meste) eller en kategori-ting. Og ere vitsi? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og hva skjer i Bergen på denne tiden av døgnet? ^^, Her skjer det veldig lite. Sitter foran peisen og koser meg. Tror jeg skal sette meg å lese en bok snart, bare for peiskosens skyld^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvor i Bergen er du? Haukeland, mellom Arna og Nesttun Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag?Fantastisk. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Ja, egentlig, det er jo fredag og helg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag?Fantastisk. God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Ja, egentlig, det er jo fredag og helg. Magnificent. Jeg óg! Rakk til og med å starte dagen med DDR før skolen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Som i Antonsen og co? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, egentlig, det er jo fredag og helg. Fredag er alltid kos! Helga forblir alltid bra. Er alltid noe som skjer. For min del er det fest og byen på lørdag. Det blir morro. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Har ligget under ullteppet siden jeg kom hjem fra universitetet i dag. I morgen har jeg planer om det samme, utenom panikkrydding før broren til utleieren kommer på besøk, og en rask tur ned på butikksenteret for å kjøpe en trimmer til skjegget. Det har utrolig nok vært overraskende koselig. Varmt og godt, og slapper skikkelig av. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dance Dance Revolution. Jeg suger fortsatt, men jeg ligger i hardtrening. Må ta igjen på broren min for sist gang han ydmyket meg på bowlingen. Han sto sidelengs og vant over meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Både ja og nei. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag? Både ja og nei. For å sitere godgutta i Backstreet Boys: Tell me whyy. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, egentlig, det er jo fredag og helg. Fredag er alltid kos! Helga forblir alltid bra. Er alltid noe som skjer. For min del er det fest og byen på lørdag. Det blir morro. For min del skulle helgen bestå av en pokerturnering type 130 stk, røk tidlig ut, men gøy lell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg