Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. Men kan du se for deg en uendelig stor sirkel? Hvor stopper den? Den gjør jo ikke det, den er uendelig stor. Går den rundt seg selv? Nei, for da avgrenser du den. Den er bare uendelig.
Nei, ingen kan si med ord hvor stor den er. Infinite, eller uendelig, som det heter på norsk beskriver det dog.

En sirkel kan dog ikke gå rundt seg selv, da den er knyttet sammen. Et parallellogram blir nogenlunde det samme. De treffer ALDRI hverandre, men de kan gå uendelig.

Wæwæwæ.

Nå tar jeg meg mitt første lovlige konjakkglass. :fun:

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Jeg ser etter en brun/rød/annen jordfarget tom dagbok i skinn eller lær, og den skal ha lås. Min aller beste venninne i hele verden ønsker seg en sånn, noe ala den som er i Prinsesse på prøve-filmene. Hvor i alle dager poster jeg en sånn tråd? Jeg finner verken en sånn bok (brukt google for det meste) eller en kategori-ting. Og ere vitsi?

Lenke til kommentar
God kveld, kaféen. Har dere hatt en fin dag?

Har ligget under ullteppet siden jeg kom hjem fra universitetet i dag. I morgen har jeg planer om det samme, utenom panikkrydding før broren til utleieren kommer på besøk, og en rask tur ned på butikksenteret for å kjøpe en trimmer til skjegget.

Det har utrolig nok vært overraskende koselig. Varmt og godt, og slapper skikkelig av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...