Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos cyanid. Så en interresant dokumentar i går. "Dangarous knowledge" het den. Handlet om matematikken omkring uendlighet bl.a.

Samtlige som mener å ha skjønt det har etter hvert havnet på galehus viste det seg. Han ene tok selvmord ved å forgifte et eple med cyanid for så å spise det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Så om vi beskriver slutten i detalj (som er særdeles dyp) så blir du sur og møter opp på døra med hagle (metafor)?
Jeg hadde vært svært forsiktig med hva jeg spiste og ikke om jeg var deg i så fall. Et lite tips: Cyanid lukter svakt av bitre mandler,

Søt du er ^^ I like the way you think.

Fakta er at hvis man ser i loggen din, trenger man ikke tvile på de "teite" innleggene mine lenger! :p
Haha, du får meg til å le. Det skal du ha :)

*bilde*

:lol: Flott bilde.

Lenke til kommentar
Apropos cyanid. Så en interresant dokumentar i går. "Dangarous knowledge" het den. Handlet om matematikken omkring uendlighet bl.a.

Samtlige som mener å ha skjønt det har etter hvert havnet på galehus viste det seg. Han ene tok selvmord ved å forgifte et eple med cyanid for så å spise det.

Her sitter jeg og The Prophet og har en heftig diskusjon om hva han gjør på fritiden sin, så kommer du med faktasetninger om Cyanid? haha!

Lenke til kommentar

Prata med en historieprofessor en gang, var med en kompis på UIO. Han kunne fortelle at en russer ofret livet sitt for å fortelle at det å drikke cyandid var litt som vodka :hmm:

Lenke til kommentar

Prata med en historieprofessor en gang, var med en kompis på UIO. Han kunne fortelle at en russer ofret livet sitt for å fortelle at det å drikke cyandid var litt som vodka :hmm:

Cyanid er egentlig fascinerende. Det er et utrolig dødelig stoff, men det finnes i alt fra mat til sigaretter.

Jeg legger hvertfall ikke ut bilder av morkaker. Det er det andre som har gjort før meg her.
Ro nå ned da, jeg vet det er sent, men man kan da takle en liten spøk? :innocent:

NEI! :realmad:

Lenke til kommentar
vel, hjernen vår er ikke lagd for å forstå ting uten grenser. Ikke rart folk blir gale. Har tenkt endel på det selv, blir jo bare rar og svimmel av hele greien :p
Et godt eksempel er hvis du har en sirkel med en radius på 1meter. Så fyller du den med uendlig tynne streker inn mot sentrum. Hva skjer om du lager en større sirkel utenfor som er dobbelt så stor og så forlenger de strekene ut til den andre. Plutselig får man plass til enda flere streker innimellom de uendlig tynne strekene. Enda det er uendlig mange av dem fra før. Så det finnes flere størrelser av uendlig. Vet jeg forklarer det dårlig, men det var nydelig illustrert i den dokumentaren.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...