Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fem stykk. Cooking, fletching, firemaking, agility og thieving. Jeg er fortsatt jævlig stolt over at jeg var/er Norges beste i de to sistnevnte.
Haha ja. Agility og thieving var mine favorittskills. Fikk kun 16m+ xp i thieving da, og nesten 13.2m i agility. Men gode gamle minner det, husker jeg så 99 agil videoen din og jeg tenkte "WOW, sykt. Nordmann faktisk med 99 agility. Tenk om jeg hadde greid å gjøre det".

:)

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så kan jeg ikke huske å ha lagd en 99-agility-video. :ninja: Sikker på at det var meg?
Hey, vent. Kan ha surret litt. Var iallefall en kjendis som het noe med "B" med 99 agility på youtube, som lagde sånn video iallefall. Det er iallefall andre nordmenn med 99 agil på youtube, så kan ha mixet deg og noen andre ;) Men. Uansett. Det må ha stått på youtube pagen din eller noe sånt :p
Lenke til kommentar
Ah, stress. Vaske opp kun med kaldtvann. Det frister faen ikke, men jeg får besøk i morgen så jeg må få til noe. Koking av vann er også tungvindt i lengden.

*finne fram vinkelslipern*

En liten svipptur innom Rema for å kjøpe papptallerkner og plastbestikk det, og problemet er ute av verden :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...