Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MENN skal for faen ikke nappe øyenbryn!!

edit: med mindre du heter Jan Thomas

Word!

Ekte menn har bare to valg: nappe de midterste øyenbrynene eller gå rundt med monobrow. De som faller utenfor disse to alternativene er enten jyplinger uten hårvekst (ergo ikke menn) eller cellegiftpasienter.
Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke unibrow og mine øyebryn har aldri vært i nærheten av en pinsett. Tror du har blitt desillusjonert av å se for mye på Jan Thomas & homsepatruljen.
Da har du enten vert heldig med hårveksten eller så har du lite hårvekst i ansiktet.

Barbermaskin.
Jeg har prøvd å høvle unibrowen i forbindelse med den daglige barberingen, men da ender man opp med "todagers-bryn" og det ser mildt sagt ikke helt bra ut.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Barbermaskin.
Jeg har prøvd å høvle unibrowen i forbindelse med den daglige barberingen, men da ender man opp med "todagers-bryn" og det ser mildt sagt ikke helt bra ut.

Da er det nok mye bedre å nappe nå og da, enn å barbere flere ganger i uka.

Lenke til kommentar
http://en.wikipedia.org/wiki/Unibrow

There have apparently been no serious scientific studies of the unibrow in culture or whether certain ethnic groups are more prone to developing a unibrow or not (or less likely to pluck them or not).

Jeg bærer den subjektive oppfatningen at menn med latinamerikansk herkomst gjerne sliter med med dette enn andre. Spanjoler også. Men det baseres bare på synsing og relativt begrenset praktisk erfaring.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...