Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 MENN skal for faen ikke nappe øyenbryn!! edit: med mindre du heter Jan Thomas Word! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, du vokser dem vel og bruker balsam også tenker jeg.Nei, jeg bruker en diskret pinsett og holder kjeft om det IRL. Jeg vil jo ikke ende opp slik: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, du vokser dem vel og bruker balsam også tenker jeg. Så du foretrekker heller ett stort øyenbryn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Vel, jeg har ikke unibrow og mine øyebryn har aldri vært i nærheten av en pinsett. Hva er det tyrkeren holder? Et kjempe-wienerbrød? Endret 13. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 MENN skal for faen ikke nappe øyenbryn!! edit: med mindre du heter Jan Thomas Word! Ekte menn har bare to valg: nappe de midterste øyenbrynene eller gå rundt med monobrow. De som faller utenfor disse to alternativene er enten jyplinger uten hårvekst (ergo ikke menn) eller cellegiftpasienter. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg napper øyenbryn en sjelden gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Vel, jeg har ikke unibrow og mine øyebryn har aldri vært i nærheten av en pinsett. Tror du har blitt desillusjonert av å se for mye på Jan Thomas & homsepatruljen. Endret 13. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ok, dersom du hadde hatt unibrow da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vel, jeg har ikke unibrow og mine øyebryn har aldri vært i nærheten av en pinsett. Tror du har blitt desillusjonert av å se for mye på Jan Thomas & homsepatruljen.Da har du enten vert heldig med hårveksten eller så har du lite hårvekst i ansiktet. Barbermaskin.Jeg har prøvd å høvle unibrowen i forbindelse med den daglige barberingen, men da ender man opp med "todagers-bryn" og det ser mildt sagt ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Unibrow er da skikkelig hawt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, ikke egentlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Barbermaskin.Jeg har prøvd å høvle unibrowen i forbindelse med den daglige barberingen, men da ender man opp med "todagers-bryn" og det ser mildt sagt ikke helt bra ut. Da er det nok mye bedre å nappe nå og da, enn å barbere flere ganger i uka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Unibrow er da skikkelig hawt! Nei x) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Unibrow There have apparently been no serious scientific studies of the unibrow in culture or whether certain ethnic groups are more prone to developing a unibrow or not (or less likely to pluck them or not). Endret 13. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Unibrow er da skikkelig hawt! Nå vet vi jo det at du tenner på alt som vanlige folk ikke gjør Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skal man ha unibrow må det bæres med stil. Det er som med skjegg, ingen ting ser så taper ut som noe puslete greier, men har man tykk og fyldig hårvekst kan det bli bra. Lame: Hot: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Unibrow There have apparently been no serious scientific studies of the unibrow in culture or whether certain ethnic groups are more prone to developing a unibrow or not (or less likely to pluck them or not). Jeg bærer den subjektive oppfatningen at menn med latinamerikansk herkomst gjerne sliter med med dette enn andre. Spanjoler også. Men det baseres bare på synsing og relativt begrenset praktisk erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg