KvitKnekt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hihi. Får se hvor gøy det blir. Blir bare meg og en kompis, om det da ikke er noen andre i Bergen som skal ha vors en plass ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gah, dette blir en langdryg dag ... Borte fra PC i timesvis fordi jeg skal til Namdalseid og rigge opp utstyr til folkemusikkting i morra :| Jeg har ikke godt av å være for lenge bort fra forum og WoW Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 _o/ *glede seg til neste uke da jeg får besök* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gah, dette blir en langdryg dag ...Borte fra PC i timesvis fordi jeg skal til Namdalseid og rigge opp utstyr til folkemusikkting i morra :| Jeg har ikke godt av å være for lenge bort fra forum og WoW Jo. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tror dere en gullfisk kan overleve 6 timer i et syltetøyglass med vann ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 OK folkens, jeg sitter her med konstant jernteppe. Har foto oppdrag, der vi skal ta to pressebilder som illustrerer Fredag den tretende. Jeg må ha ideèr! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tror dere en gullfisk kan overleve 6 timer i et syltetøyglass med vann ? Ikke prøv. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gå under en stige! En svart katt! knus et speil! Få en ball i trynet! Skli på et bananskall! Mist brødskiven med smørsiden ned! Frys bilen til is! Få bilen til å skli ut av veien, og så kommer redningsbilen og sklir ut av veien! Finn en strandet hval! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gå under en stige!En svart katt! knus et speil! Få en ball i trynet! Skli på et bananskall! Mist brødskiven med smørsiden ned! Frys bilen til is! Få bilen til å skli ut av veien, og så kommer redningsbilen og sklir ut av veien! Finn en strandet hval! Me likes Flere forslag tar jeg gjerne imot ^^, Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Stå ute i regnet med en flerret paraply Mist bussen Avisen er søkkvåt og alt blekket har rent utover Gått tom for melk Kopimaskinen henger seg Kaffitrakteren streiker Tom for kaffi Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Haha, alle i kjemien er late så lærern må gjøre hele forsøket alene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Stå ute i regnet med en flerret paraply - Har ingen paraply, og det regner heller ikkeMist bussen - Den er classy Avisen er søkkvåt og alt blekket har rent utover - Haha...Den hadde vært kul å ha vis det regner x) Gått tom for melk - Melk har jeg heller ikke Kopimaskinen henger seg - Jo, funker den...men spørs om teknisk blir så glad Kaffitrakteren streiker - Ingen kaffetrakter Tom for kaffi - Kaffe har jeg ei Tar gjerne flere forslag, sålangt leder ballen og brødskiva Endret 13. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Må ikke regne.. bruk dusjen eller noe Du kan ta bilde av en person som sover, det er lyst ute, og klokken på nattbordet er død. Du kan ta bilde av en sint person med en skjerm over hodet (som ser ut til å ville kaste den) Du kan også ta bilde av at du sitter på flyplassen og flyet ditt er utsatt i 10 timer.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ta bilde av t-banen som er forsinka (for det er den alltid), eller stikk til Oslo S og ta bilde av oppslagstavla hvor det står når toget går. Alltid masse tog som er forsinka der og... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er det nå jeg skal si Photoshop FTW? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Var det fredag den 13. i USA da flystyrten skjedde? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 For all del gode ideèr, men litt langt til Oslo da gitt x) Ble ihvertfall brødskive bildet, kjøpte en brødskive og leverpostei i kantina Lenke til kommentar
Thebanished Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har alltid flaks på fredag den 13. jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg