chokke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft? Nei. Gjør det til stadighet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg jobber med saken da Trenger bare noen uker på meg xD Da hjelper det ikke å skrive i denne kategorien. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft? Het normalt, gjør det selv hele tiden xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft? Nei. Gjør det til stadighet. Så du sier altså at du er unormal? Het normalt, gjør det selv hele tiden xD Goodie. Jeg får stole på deg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft?Noen ganger detter jeg inn på tanken om at vi er tvillinger, Lars - jeg gjør akkurat det samme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft?Noen ganger detter jeg inn på tanken om at vi er tvillinger, Lars - jeg gjør akkurat det samme Det verste er at det ser ut til å hjelpe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så du sier altså at du er unormal? Normal er vanlig. Hvem vil vel være vanlig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 schnell er å snoker rundt på forumet han også Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft?Noen ganger detter jeg inn på tanken om at vi er tvillinger, Lars - jeg gjør akkurat det samme Det verste er at det ser ut til å hjelpe. For meg går det fortere om jeg har den nede. .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Normal er vanlig. Hvem vil vel være vanlig?Noen ganger detter jeg innom tanken på at det hadde vært jævlig deilig å være helt normal. Så... Jeg! Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Argh, transporter 3 går så forbanna sakte på utorrent! Stått på i mange uker nå, forsatt ikke ferdig! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Schnell er hissig Digger trådene hans. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det mulig Skrev ca en halv side i skriftstørrelse 9 om 2-3 sider om prøva vi skal ha i morgen. Hjelpeark med informasjon vi får ha med på prøva. Så fant jeg ut at vi ikke skal ha prøve i akkurat de sidene. /cutfag Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 men, skrollan hiver seg rundt og logger seg av, må ta overgangen fra IRL til forumhore gradvis, så vi prates nok i mårra snakkes alle folka elsker dere <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 så heldig jeg er for tida da... først fakka jeg stortåa mi på venstre fot, også var det kneet på høyre , og i sta vrikka jeg ankelen på venstre yes da! går jo ikke akkurat normalt nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 så heldig jeg er for tida da... først fakka jeg stortåa mi på venstre fot, også var det kneet på høyre , og i sta vrikka jeg ankelen på venstre yes da! går jo ikke akkurat normalt nå Bare det ikke går utover tegnehanda så er det vel ingen katastrofe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Normal er vanlig. Hvem vil vel være vanlig? Da har vi forskjellig definisjon av normal. Normal er kjedelig og blank. Ikke fargerik som andre er. Eller eksepsjonelle som de også kan kalles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det normalt å sitte med utorrent åpen og stirre hardt på en nedlasting for å prøve å tvinge den til å gå raskere ved hjelp av ren tankekraft? Hva er det du venter så utålmodig på da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg