Ballus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jepp, og se hvem som har avataren på plass! ty til sameboe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jepp, og se hvem som har avataren på plass! ty til sameboe. Much better Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jepp, og se hvem som har avataren på plass! ty til sameboe. Med ramme og god kvalitet denne gangen. :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jepp, og se hvem som har avataren på plass! ty til sameboe. There is something missing. Oh, I know! A santa-hat! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vil ha tilbake Haltan også, men han stakk frivillig. Dog var han overlegen stort sett de fleste brukerne som har vert her inne noen sinne, bare slått av Tomatulf. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 vel, først og fremst var det noe de kaldte "sol" det var en enorm skarp lyspære de hadde hengt opp over oss, også var det noe de kalde "vind" som ligna litt på airflowen i PCen min, også møtte mann *grøss* jobbe, uff, det var for skummel, jeg har savna mitt gode gamle hjørne også var det noe som het "snø" der, har aldri sett sånt før, det var også ganske skremmende men når det smelta så ble det til noe som hadde samme substans som i en vannkjølings PC, og det ville de at vi skulle drikke uff, nei IRL er ikke noe for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Høres fælt ut, men nå er du heldigvis tilbake blant likesinnede.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 vel, først og fremst var det noe de kaldte "sol" det var en enorm skarp lyspære de hadde hengt opp over oss, også var det noe de kalde "vind" som ligna litt på airflowen i PCen min, også møtte mann *grøss* jobbe, uff, det var for skummel, jeg har savna mitt gode gamle hjørne også var det noe som het "snø" der, har aldri sett sånt før, det var også ganske skremmende men når det smelta så ble det til noe som hadde samme substans som i en vannkjølings PC, og det ville de at vi skulle drikke uff, nei IRL er ikke noe for meg Hva? Ingen AFK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skrollan gjorde noe en ikke skulle tro gikk an, han gikk forbi AFK, og gikk IRL. Det finnes få som har gjort dette og kommet tilbake i live Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) n4w: nei, ikke noe AFK, ikke no ctrl-z ikke no brb når man må på dass eller skal fylle cola, og når man sier kolon-s, kolon-p eller noe sånt så ler de av deg paccie: jeg vet, jeg er en legende (H) Endret 12. februar 2009 av Skrollan Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 n4w: nei, ikke noe AFK, ikke no ctrl-z ikke no brb når man må på dass eller skal fylle cola, og når man sier kolon-s, kolon-p eller noe sånt så ler de av deg paccie: jeg vet, jeg er en legende (H) Noe sånt vil jeg aldri delta på. Uansett hvor pen grafikken er. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 n4w: nei, ikke noe AFK, ikke no ctrl-z ikke no brb når man må på dass eller skal fylle cola, og når man sier kolon-s, kolon-p eller noe sånt så ler de av deg paccie: jeg vet, jeg er en legende (H) Noe sånt vil jeg aldri delta på. Uansett hvor pen grafikken er. tro meg, ikke en gang lars monsen hadde klart det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva med Chuck Norris? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva med Chuck Norris? Chuck norris har hacket IRL. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da sier jeg farvel, for nå kommer nazi-mor og tar PC-en. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva med Chuck Norris? Chuck norris har hacket IRL. He cheated Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ahh, det er derfor det virker som om han er god i det? Han er egentlig en cheater? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da sier jeg farvel, for nå kommer nazi-mor og tar PC-en. Du får hilse og si: Sieg hail! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ahh, det er derfor det virker som om han er god i det? Han er egentlig en cheater? Jepp. Han har både wallhack, aimbot og godmode. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da sier jeg farvel, for nå kommer nazi-mor og tar PC-en.KILL HER WITH FIRE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg