Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, først og fremst var det noe de kaldte "sol" det var en enorm skarp lyspære de hadde hengt opp over oss, også var det noe de kalde "vind" som ligna litt på airflowen i PCen min, også møtte mann *grøss* jobbe, uff, det var for skummel, jeg har savna mitt gode gamle hjørne :p

også var det noe som het "snø" der, har aldri sett sånt før, det var også ganske skremmende :( men når det smelta så ble det til noe som hadde samme substans som i en vannkjølings PC, og det ville de at vi skulle drikke :( uff, nei IRL er ikke noe for meg :(

Lenke til kommentar
vel, først og fremst var det noe de kaldte "sol" det var en enorm skarp lyspære de hadde hengt opp over oss, også var det noe de kalde "vind" som ligna litt på airflowen i PCen min, også møtte mann *grøss* jobbe, uff, det var for skummel, jeg har savna mitt gode gamle hjørne :p

også var det noe som het "snø" der, har aldri sett sånt før, det var også ganske skremmende :( men når det smelta så ble det til noe som hadde samme substans som i en vannkjølings PC, og det ville de at vi skulle drikke :( uff, nei IRL er ikke noe for meg :(

Hva? Ingen AFK? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skrollan gjorde noe en ikke skulle tro gikk an, han gikk forbi AFK, og gikk IRL. Det finnes få som har gjort dette og kommet tilbake i live

Lenke til kommentar
n4w: nei, ikke noe AFK, ikke no ctrl-z ikke no brb når man må på dass eller skal fylle cola, og når man sier kolon-s, kolon-p eller noe sånt så ler de av deg :(

paccie: jeg vet, jeg er en legende (H)

Noe sånt vil jeg aldri delta på. Uansett hvor pen grafikken er. :ohmy:

Lenke til kommentar
n4w: nei, ikke noe AFK, ikke no ctrl-z ikke no brb når man må på dass eller skal fylle cola, og når man sier kolon-s, kolon-p eller noe sånt så ler de av deg :(

paccie: jeg vet, jeg er en legende (H)

Noe sånt vil jeg aldri delta på. Uansett hvor pen grafikken er. :ohmy:

tro meg, ikke en gang lars monsen hadde klart det :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...