Lord Britishface Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Huff, så sørgelig å være innendørs igjen. Praktfullt sykkelføre nå, med lett dalende snøfall som nærmest lyser opp hele byen og legger seg som et nydelig pudder over gårsdagens nå hardtråkkede snø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da åker man på kino. Død snø ;D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) min nye blogghttp://shadowslounge.blogg.no/ Håper dette blir en av de bloggene som oppdateres en gang hvert halvår. Also: Lasagne til middag idag . Closer'n skikkelig ass lismsM! Endret 12. februar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da åker man på kino. Død snø ;D kos deg masse:D Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Håper dette blir en av de bloggene som oppdateres en gang hvert halvår. Kjære deg, han kaller seg jo «Shadow»! Hvordan kan det bli noe annet enn høyverdig komikk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Håper dette blir en av de bloggene som oppdateres en gang hvert halvår. Kjære deg, han kaller seg jo «Shadow»! Hvordan kan det bli noe annet enn høyverdig komikk? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 det er ikke lov å mobbe på forumet *trykke rapporterknapp* Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mobbing? Virkelig? Selv liker jeg godt en god latter og ville blitt smigret om noen antydet at jeg er morsom. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mobbing? Virkelig? Selv liker jeg godt en god latter og ville blitt smigret om noen antydet at jeg er morsom. jeg prøver ikke å være morsom jeg er like seriøs som mystery og andre SAer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da åker man på kino. Død snø ;D Du har noe å glede deg til, iaf om du har en lettskremt dæjt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da åker man på kino. Død snø ;D Du har noe å glede deg til, iaf om du har en lettskremt dæjt. jeg trodde jeg skulle dø jeg. skvatt som et hævlete:P Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hrmf... Fjellinjen burde fakturere litt oftere. Hvordan i all verden skal jeg huske om jeg passerte en bomstasjon i Oslo for et halvt år siden? Ja, ikke sant. Fikk en regning på hele 20 kroner idag. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 jeg prøver ikke å være morsom jeg er like seriøs som mystery og andre SAer Nå kan jeg ikke jeg mer om det enn jeg har lest i The Game, men jeg synes ærlig talt det hele virker litt -- underlig. Ja, ja. Du får ha all mulig lykke til. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skjønner meg ikke på folk som velger å bruke The Game. Makan til falskt! (Vet ikke i hvilken sammenheng dere snakket om The Game, men.) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Huff, så sørgelig å være innendørs igjen. Praktfullt sykkelføre nå, med lett dalende snøfall som nærmest lyser opp hele byen og legger seg som et nydelig pudder over gårsdagens nå hardtråkkede snø. Gårsdagens nå hardtråkkede snø (is) sendte meg ned steintrappa på vei hjem fra universitetet i dag. I tillegg har jeg blitt forkjølet igjen. Kan ikke si at jeg føler det samme om å være innendørs. Når kommer neste oppdatering samebror? Begynner å bli rastløs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dagens rett: Strimlet svinekjøtt med sursøt saus og pastaskruer. Budsjett: ~50kr + pastaskruene som jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg spiste nettop verdens mest kjedelige pizza...Grandiosa Orginal uten paprika!!! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er ikke den dyrere enn den orginale? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Huff, så sørgelig å være innendørs igjen. Praktfullt sykkelføre nå, med lett dalende snøfall som nærmest lyser opp hele byen og legger seg som et nydelig pudder over gårsdagens nå hardtråkkede snø. Gårsdagens nå hardtråkkede snø (is) sendte meg ned steintrappa på vei hjem fra universitetet i dag. I tillegg har jeg blitt forkjølet igjen. Kan ikke si at jeg føler det samme om å være innendørs. Når kommer neste oppdatering samebror? Begynner å bli rastløs. neste oppdatering kommer så fort achievementlista mi Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gårsdagens nå hardtråkkede snø (is) sendte meg ned steintrappa på vei hjem fra universitetet i dag. I tillegg har jeg blitt forkjølet igjen. Kan ikke si at jeg føler det samme om å være innendørs. Du datt fordi du ikke har god nok balanse og ble forkjølet fordi du ikke har vært nok ute. Løsning: Ut å sykle på holka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg