Carlgutt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 OMFG var på it's learning mens jeg hørte på Karpe Diem - Stjerner og akkurat i det jeg trykket på faget "Matematikk" for å åpne mappen, sang/sa han skalla fyren Matematikk!! what are the ODDS?!?? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 OMFG var på it's learning mens jeg hørte på Karpe Diem - Stjerner og akkurat i det jeg trykket på faget "Matematikk" for å åpne mappen, sang/sa han skalla fyren Matematikk!! what are the ODDS?!?? It's called The Law Of Attraction, my friend.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 OMFG var på it's learning mens jeg hørte på Karpe Diem - Stjerner og akkurat i det jeg trykket på faget "Matematikk" for å åpne mappen, sang/sa han skalla fyren Matematikk!! what are the ODDS?!?? Du burde tippe i lotto! OMFG! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Dette søkte jeg Hva mener de med "formidling læreplasser" egentlig? Er det sånn at de "deler" ut plasser i bedrifter som har avtale med dem eller? Vel...jeg har ikke helt forstått det helt selv men her er iallefall litt info og litt nyere info.men jeg tror det varierer litt fra fylke til fylke hvordan det foregår. sorry at jeg ikke er til mer hjelp. Endret 12. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vinterferie snart. Kjipt! Mange gode venner er bortreist. /cut Neida, blir nok morsomt å sitte på diskusjon.no hele dagen x) Endret 12. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vel...jeg har ikke helt forstått det helt selv men her er iallefall litt info og litt nyere info.men jeg tror det varierer litt fra fylke til fylke hvordan det foregår. sorry at jeg ikke er til mer hjelp. Ok, takk for hjelpen da. Er sikkert til mer hjelp enn rådgiverne på skolen, de er så og si aldri inne eller så er de opptatt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er slik her og. Det har enda ikke kommet noen for å informere om valgene vi skal ta for neste år. Og det begynner faktisk å nerme seg søknadsfristen Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 OMFG var på it's learning mens jeg hørte på Karpe Diem - Stjerner og akkurat i det jeg trykket på faget "Matematikk" for å åpne mappen, sang/sa han skalla fyren Matematikk!! what are the ODDS?!?? Noen som så på Simpsons i stad? Da han karen her sa til sønnen sin: "And remember, son, if your nose starts to bleed, it means you are picking your nose too much." Vel, der satt lillebror og pilte nesa si... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=547057 ...hvordan kan folk tro på sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi gå sammen å begynne og torturere de som ikke har vett til å ta backup av ting?Ja. La oss lage pisker av TP-kabler og gi dem en skikkelig omgang. Er virkelig en minnepenn så lite til å stole på at du må sikkerhetskopiere det du har på den? Den her var jo ganske ny, så vi tok vel sjangsen for at den ikke ville gå bananas. Men så var grunnen til at det ble slettet ikke minnepennen heller.Irrelevant om den er ny eller gammel. Viktige ting lagres alltid flere steder. Helst minst to backuper hvorav en bør være "offsite". Der er weblagring veldig kjekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi gå sammen å begynne og torturere de som ikke har vett til å ta backup av ting?Ja. La oss lage pisker av TP-kabler og gi dem en skikkelig omgang. Glad jeg pleier å ta backup. *kose på ekstern harddisk* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Glad jeg pleier å ta backup. *kose på ekstern harddisk*Jaaaaaa... Flinke nerdespiren min. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ahhh...imorgen er det foto, og studio hele dagen DIGG!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ahhh...imorgen er det foto, og studio hele dagen DIGG!! Heldiggris Fotolæreren vår er i mammapermisjon så blir ikke mye foto på oss akuratt.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ahhh...imorgen er det foto, og studio hele dagen DIGG!! Heldiggris Fotolæreren vår er i mammapermisjon så blir ikke mye foto på oss akuratt.. Hadde det vært opp til læreren min hadde vi hatt foto hver dag x) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Darwins fødselsdag er en ypperlig unnskyldning for å spise kake Wow. <3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi hadde kos bio-time idag, læreren våres er darwin-elsker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Time for swappin' ! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 min nye blogg http://shadowslounge.blogg.no/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi hadde kos bio-time idag, læreren våres er darwin-elsker. Vi har parodi film kos i dag:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg