Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

For meg var det litt annerledes. Jeg våknet midt på natten av en heks som fløy inn i rommet. Hun lo en irriterende latter, så jeg bestemte meg for å dytte henne vekk. Jeg så hele rommet, jeg var våken. Men på en måte var jeg likevel i drømmen. Så når jeg strakte meg ut etter heksa, datt jeg ned fra senga. Traff sengen under og til slutt landet jeg på gulvet. Au...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg liker verken tacoshell eller tortillas, eller noe av det, og syns kjøttdeigen blir herpa med tacokrydder :p

Vil ikke akkurat kalle det taco å sitte der og spise revet ost og agurk, så...

Du er litt syk Datasmurf. :ermm: Taco på date er tingen.

Lenke til kommentar
Vel, jeg liker verken tacoshell eller tortillas, eller noe av det, og syns kjøttdeigen blir herpa med tacokrydder :p

Vil ikke akkurat kalle det taco å sitte der og spise revet ost og agurk, så...

Hvordan kan man ikke like tortillalefsene? Det er jo bare brød.

Du din særing.

Lenke til kommentar
Tja. Har smakt både tortillas lagd av hvete og av mais og fant ingen av de noe særlig.

Eneste som ligner på tortillas som jeg liker er lomper, og bare med pølse + guacamole og potetsalat i.

Ta en big one eller gradis og skpap av alt fyllet og legg det i et pita brød, da har du taco du liker. Du liker vel frossen pizza?

Lenke til kommentar

Nei, merke aner jeg ikke.

Er vel de som ligger i sånn rød pakke elns i tex-mex-disken på coop :p

Nei, takke meg til farmors hjemmelagde kjøttkaker med poteter fra Jæren (spesielt gode syns jeg, mye bedre enn det vi får i Trøndelag i alle fall) og pappas spesialiserte brunsaus :love:

edit: Hellemyr, ja, jeg liker frossenpizza, men jeg er ikke så fysen på pitabrød, liker ikke kebab heller når vi er i gang - i all hovedsak pga. pitabrødet og at jeg aldri er sikker på om jeg spiser katt eller rotte eller noe sånt :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Endelig hjemme fra jobb... Ble litt overtid i dag, men det tåler man.

Ankom til en mørklagt butikk. Elektrikere hadde holdt på med forberedelser til å skifte ut frysediskene, og tatt knekken på hovedsikringen, på 315 amp. Så vi fikk ikke åpnet før rundt halv ti.

Var egentlig deilig å labbe rundt i mørket og gjøre det man skulle. :p

Lenke til kommentar
Kjøttkaker er best, ja, selvfølgelig med hjemmelaget saus. Helst ikke farmors saus, for den kan spises med gaffel. Lurer på om ho har gelatin i eller no.

Vil tro det kommer av at hun koker sausen i 3-4 timer. Da blir den feit.

Så akkurat Jodie Foster's bryster. Hu var småheit til å være såpass oppi åra.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...