Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innrømme jeg ble smått overrasket første gang jeg så fyren jeg å.. :roll:

But still, he's a genius!

Var på konserten deres i Rockefeller en stund tilbake, så vet at de er flinke.

Det var en herlig konsert!! Spesiellt 20-mins jammen dem dro midt i konserten!

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Skal innrømme jeg ble smått overrasket første gang jeg så fyren jeg å.. :roll:

But still, he's a genius!

Var på konserten deres i Rockefeller en stund tilbake, så vet at de er flinke.

Det var en herlig konsert!! Spesiellt 20-mins jammen dem dro midt i konserten!

Hehe, joda, jeg likte vel mest The Trooper coveren i og med at jeg var der for å sjekke de ut, og ikke hadde hørt noe fra de :whistle:

Men ingen tvil om at de er svært dyktige, uavhengig av om man liker musikken deres eller ikke, kompisen min fikk jo endelig sett de, så han var i himmelen.

Måtte le litt dog når en fyr festet håret sitt i piercingen til kompisen min, slik at de måtte svi av litt av håret hans, huff..

"....Lukter det svidd hår her?"

Lenke til kommentar
Er jo utrolig gøy å gå med folk som er så mye yngre. Klarte ikke det jeg. Fikk ikke med meg en dritt i timen på grunn av bråk og Ås vgs er ikke akkurat kjent for å ha godt med plass de siste årene.

Ås vgs er jo helt forferdelig! Jeg ville heller tatt båt eller fly til skolen enn å gå på Ås vgs.

Lenke til kommentar
Ås vgs er jo helt forferdelig! Jeg ville heller tatt båt eller fly til skolen enn å gå på Ås vgs.

Verste skolen jeg har vært borti. Og jeg har gått på en del av dem, for å si det sånn. Altfor mange elever på den drittskolen der.

Men nå skal det handles, Winterbridge Bigcenter here I come!

Lenke til kommentar
Er jo utrolig gøy å gå med folk som er så mye yngre. Klarte ikke det jeg. Fikk ikke med meg en dritt i timen på grunn av bråk og Ås vgs er ikke akkurat kjent for å ha godt med plass de siste årene.

Ja, jeg har tenkt på det. Og ja, jeg gruer meg til å se åssen det blir, men må man, så må man. Jeg er flink til å lese på egen hånd når jeg er motivert til det, så det er mulig jeg får bruke den egenskapen aktivt dersom timene blir helt grusomme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da har jeg søkt på vidregåendeplass. Qlt.

Jeg også. Media og kommunikasjon (ordinært løp) som førstevalget. Valgte bare noe jalla på resten. Dvs fotofaget og sånt.

Hvilken linje går du nå?

Har selv søkt M&K 3. året og "allmenn påbygg" som jeg kaller det, usker ikke hva det flotte ordet er. Og skal til å stresse med å smiske med fotografer om jeg kan få læreplass hos dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er jo umulig å sitte i klasserom om dagen, og nå som det er direkte ulovlig å sende elever på gangen blir det jo enda verre.

Er det noe norske skoler mangler, så er det faen meg disiplin.

Word.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Dette søkte jeg :)

post-125252-1234450934_thumb.jpg

Hva mener de med "formidling læreplasser" egentlig? Er det sånn at de "deler" ut plasser i bedrifter som har avtale med dem eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...