Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen her inne som er gode på å lage logoer? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 kan du lage en logo for en restaurant som jeg vil kalle "Don Corleone's" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 neivell Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjekt å være helt alene på jobb ^^ Da kan jeg jobbe med webcomicen min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vegard Hoel aktuell i Kill Buljo 2 og 3 som finlenderen Hans Otto Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sameboe: Snakk om sammentreff - jeg leste den artikkelen for 15 minutter siden. :O Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sameboe: Snakk om sammentreff - jeg leste den artikkelen for 15 minutter siden. :O Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Turte endelig å sette opp gradestokk i stua. Det er 13 grader her, ikke rart jeg fryser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vil på Slottsfjellfestivalen for å se Apoptygma Berzerk! Men tviler på at jeg a) har råd og b) har noen å dra med =/ Siden det er ca midt mellom Steinkjerfestivalen og Storåsfestivalen, tviler jeg på at jeg har penger til det og. Jeg og Kanin33 kan møte deg i Oslo Sidious. Hvis du vil? =P Jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot å möte noen forumfolk, men så bor jeg jo i utlandet, så jeg kommer neppe til Oslo med det förste. Kanskje noe som kan planlegges når jeg eventuelt kommer til Oslo en gang i fremtiden. Bor du i närheten? Syns du kan komme til Trondhjem før du drar til Oslo Og ta med deg bror din, så kan vi ha IRC-treff, ha ha ha Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Turte endelig å sette opp gradestokk i stua. Det er 13 grader her, ikke rart jeg fryser! *pakke inn i ullteppe* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Datasmurf: Haha. Ja, ikke sant? Mye man burde ha gjort, egentlig. Får se hva det bir til til slutt...vanligvis er det ökonomien som setter en stopper for sånne planer/drömmer. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Facern begynner å bli litt småskummel. Etter klasseturen er antall bilder av meg blitt fordoblet. Viste ikke at så mange tok SÅ mange bilder. I begynnelsen var det greit, for bildene var ok. Men nå begynner virkeligheten å slå inn. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde en lucid drøm i natt. Det var SICK. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lucid drømmin er merkelig. Jeg har klart å få det til en gang ved hjelp av en CD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sitter og bestiller meg filmer, men lurer sterkt på om det er blasfemi å bestille kun en directors cut av Blade Runner. Nå har jeg ikke så religiøst forhold til filmen (enda) at jeg har behov for å betale 2-300,- mer kun for å få samleboksen. Selfølgelig er det fett med en samleboks som pryder, men det blir mest sannsynligvis ikke sett mer enn disc 1 uansett. Men det kjappe spørsmålet mitt skulle vel egentlig være om directors cut er en verdig versjon eller om det er noen andre? Selvfølgelig er det null stress å stikke ned på Mix og kjøpe den der for 500... men jeg.... faen som jeg roter meg vekk.. *trykker [svar] kjapt for å slippe å skrive mer rot* Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Egilanso; Om du har BD-spiller eller PS3 bør du iallefall vurdere BD-versjonen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har desverre ingen av delene enda. BD-spiller kommer først etter at jeg har kjøpt meg ny tv, så foreløpig blir det DvD-er.. Var ute på et tokt for å kjøpe meg tv i går, men ble ikke til det. Så bruker noen penger på filmer denne måneden, for å få bedre råd til å kjøpe meg tv neste lønning =) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg mener det er dumt å investere i en sånn klassiker på DVD(Spesiellt om du velger boksen) når du kan få den i hi-def. Men det er nå min mening. Da hadde jeg kjøpt den billigste versjonen på DVD inntil videre bare for å se filmen, for så å gå for HD etterhvert. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg