Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil på Slottsfjellfestivalen for å se Apoptygma Berzerk!

Men tviler på at jeg a) har råd og b) har noen å dra med =/

Siden det er ca midt mellom Steinkjerfestivalen og Storåsfestivalen, tviler jeg på at jeg har penger til det og.

Jeg og Kanin33 kan møte deg i Oslo Sidious. Hvis du vil? =P

Jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot å möte noen forumfolk, men så bor jeg jo i utlandet, så jeg kommer neppe til Oslo med det förste. Kanskje noe som kan planlegges når jeg eventuelt kommer til Oslo en gang i fremtiden. :) Bor du i närheten?

Syns du kan komme til Trondhjem før du drar til Oslo :p

Og ta med deg bror din, så kan vi ha IRC-treff, ha ha ha :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sitter og bestiller meg filmer, men lurer sterkt på om det er blasfemi å bestille kun en directors cut av Blade Runner. Nå har jeg ikke så religiøst forhold til filmen (enda) at jeg har behov for å betale 2-300,- mer kun for å få samleboksen. Selfølgelig er det fett med en samleboks som pryder, men det blir mest sannsynligvis ikke sett mer enn disc 1 uansett.

Men det kjappe spørsmålet mitt skulle vel egentlig være om directors cut er en verdig versjon eller om det er noen andre? Selvfølgelig er det null stress å stikke ned på Mix og kjøpe den der for 500... men jeg.... faen som jeg roter meg vekk.. *trykker [svar] kjapt for å slippe å skrive mer rot*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har desverre ingen av delene enda. BD-spiller kommer først etter at jeg har kjøpt meg ny tv, så foreløpig blir det DvD-er.. Var ute på et tokt for å kjøpe meg tv i går, men ble ikke til det. Så bruker noen penger på filmer denne måneden, for å få bedre råd til å kjøpe meg tv neste lønning =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...